Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Aandachtspunten bij de jaarovergang

13 december 2016 – Aan het einde van het kalenderjaar en begin van een nieuw jaar dien je een aantal administratieve zaken te regelen. Cliënten kunnen bijvoorbeeld in die periode wisselen van verzekeraar. Om niets te vergeten en stap-voor-stap te werken, bieden we je een handig stappenplan aan. Op een overzichtelijke manier worden alle benodigde handelingen over drie maanden verdeeld.

De handelingen kunnen verdeeld worden over 3 maanden (niet voor GGZ en MSZ):

  • In december van het lopende kalenderjaar: behandelseries aanpassen en/of nieuwe behandelserie klaarzetten, updaten cliëntenlijst en instellen dat de overlopende omzet juist geboekt wordt.
  • In januari van het nieuwe kalenderjaar: veiligheidskopie maken, COV (Controle Op Verzekeringsrecht) via de agenda uitvoeren (over december) en declareren over december.
  • In februari van het nieuwe kalenderjaar: COV via de agenda uitvoeren (over januari), actualiseren van verzekeraars, contracten en tarieven updaten en declareren over januari.

Onderstaande links geven meer uitleg:

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met ons Service Centrum op 0182 – 621 121.