Hoe kunnen we je helpen?
Het laatste nieuws
Nota’s aanpassen voor nieuwe Generieke Declaratiestandaard
Het is vanaf versie 9.36 alleen nog mogelijk om nota’s te ontwerpen met het soort “per declaratieregel” en te gebruiken.
Nieuwe Intramed versie 9.36 beschikbaar
De nieuwste versie van Intramed (versie 9.36) is voor jou beschikbaar. In dit bericht vind je de hoogtepunten van deze update.
Problemen bij gebruik van Self-Service Portal ‘Mijn Intramed’ opgelost
De afgelopen periode was er een probleem met het Self-Service Portal ‘Mijn Intramed’. Op 29 februari 2024 zijn de problemen opgelost, vanaf nu werkt Mijn Intramed weer naar behoren.
Direct een antwoord? Zoek door de veelgestelde vragen & onderwerpen
Zoek door onze ruim 170 veel gestelde vragen van andere gebruikers of bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Veel gestelde vragen na een update van Intramed Online
Actuele storingen
Storing bij Intramed Mobiel bekend
Tekst storing
Er zijn op dit moment geen storingen bekend
Gepland onderhoud
Woensdag 18 oktober tussen 10:00 en 12:00 uur
Informatie over het onderhoud
Er is op dit moment geen onderhoud gepland
Huidige problemen
Problemen met de openVPN connect client op iPads en iPhones sinds 10 oktober
Wanneer je gebruik wil maken van Intramed Online op een iPad of iPhone is het mogelijk dat je sinds de nieuwste versie van de openVPN connect client op 10 oktober geen connectie met onze server kan krijgen. We adviseren je daarom om niet te updaten naar deze nieuwste versie van de openVPN connect client. Wanneer je al over bent naar de nieuwste versie kun je het beste gebruik maken van Intramed Mobiel of contact opnemen met het Service Centrum om je IP adres tijdelijk te laten toevoegen. We onderzoeken het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte.
Er zijn op dit moment geen problemen bekend
Informatie
Wanneer je gebruik wil maken van Intramed Online op een iPad of iPhone is het mogelijk dat je sinds de nieuwste versie van de openVPN connect client op 10 oktober geen connectie met onze server kan krijgen. We adviseren je daarom om niet te updaten naar deze nieuwste versie van de openVPN connect client. Wanneer je al over bent naar de nieuwste versie kun je het beste gebruik maken van Intramed Mobiel of contact opnemen met het Service Centrum om je IP adres tijdelijk te laten toevoegen. We onderzoeken het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte.
Categorie: Storing – Onderhoud – Probleem – Informatie, alleen tonen op supportpagina (wijzigende openingstijden bijv.).
Status (alleen bij storing): Storing / in behandeling/ opgelost.
Zichtbaar Ja/Nee: soms wil je alvast informatie klaar zetten maar (nog) niet (meer) tonen op de website.
Titelveld
Informatieveld (html optie belangrijk)
Datum/tijd
Zorgdomein icoon niet zichtbaar
Wanneer je geen Zorgdomein icoontje ziet, kun je Intramed volledig afsluiten en opnieuw opstarten. Door een update was het icoon tijdelijk niet zichtbaar bij het opstarten, dit is inmiddels opgelost.
Problemen met de openVPN connect client op iPads en iPhones sinds 10 oktober
Wanneer je gebruik wil maken van Intramed Online op een iPad of iPhone is het mogelijk dat je sinds de nieuwste versie van de openVPN connect client op 10 oktober geen connectie met onze server kan krijgen. We adviseren je daarom om niet te updaten naar deze nieuwste versie van de openVPN connect client. Wanneer je al over bent naar de nieuwste versie kun je het beste gebruik maken van Intramed Mobiel of contact opnemen met het Service Centrum om je IP adres tijdelijk te laten toevoegen. We onderzoeken het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte, daarom raden we je af om te updaten naar deze nieuwste versie van openVPN connect client.
Probleem met uitvoeren van COV & Online declareren bij lokale klanten
Gebruikers van het Intramed Basis & Intramed PLUS pakket krijgen de melding “Error sending data: (12030) De verbinding met de server is niet normaal beëindigd“. Het is daarom niet mogelijk om een controle op verzekeringsrecht te doen of een declaratie te versturen. Op dit moment doen we onderzoek naar de foutmelding, wanneer wij meer informatie hebben melden we dat op deze pagina.
16 november - Onderhoud Intramed Online diensten
Op donderdag 16 november zullen er in de avond tussen 22:45 en 23:15 uur wijzigingen gedaan worden in de online diensten.
Tijdens deze wijziging kan er een korte periode een onderbreking merkbaar zijn.
Mijn declaratie wordt geweigerd door VECOZO en ik krijg de melding “De bestandsnaam (van het EI-bestand in de ZIP) mag alleen cijfers, letters, koppeltekens, liggende streepjes en punten bevatten.”
Sinds 22 november 2023 hanteert VECOZO een strengere controle op het type declaratie-bestanden dat je aanlevert. Wanneer je declaratie-bestand niet voldoet aan de eisen keurt VECOZO deze af met de melding “De bestandsnaam (van het EI-bestand in de ZIP) mag alleen cijfers, letters, koppeltekens, liggende streepjes en punten bevatten.”
Je kan dit oplossen door Intramed te updaten naar de nieuwste versie 9.34, je kunt deze hier downloaden.
Titel 1
Storingsmelding opgelost
Kom je er zelf niet uit? Onze experts helpen je graag verder!
Maandag: 08:00 - 17:00
Dinsdag: 08:00 - 12:00 en 13:30 - 17:00
Woensdag: 08:00 - 17:00
Donderdag: 08:00- 17:00
Vrijdag: 08:00 - 17:00
Maak een melding via Mijn Intramed
Maak 24 uur per dag, 7 dagen per week een melding aan
Stuur een e-mail
Mail naar helpdesk@intramed.nl
Bel met ons
Onze helpdesk staat telefonisch voor je klaar
Pilot: Chatfunctie
Nieuw: onze chatfunctie! Kom via het chaticoon rechtsonder in je beeldscherm in contact met Robin, jouw digitale assistent.
Bekijk onze ontwikkelplanning
Zo ben je op de hoogte van de ontwikkelingen
Bekijk onze servicerapportage
En zie hoe wij scoren op klanttevredenheid
Wil je dat we met je meekijken?
Download teamviewer