Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

03-01-2017 Factuur 2017

Beste gebruiker,

In december is de jaarfactuur betreffende de servicekosten van Intramed voor 2017 per post of e-mail verstuurd. De betalingstermijn is inmiddels verstreken.
Als er een automatisch incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld.

Indien de factuur nog niet is betaald krijg je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. 1 februari verloopt de licentie en kun je Intramed niet meer gebruiken.

Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2017.

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, dan kun je dit e-mailen naar info@intramed.nl onder vermelding van je debiteurnummer, praktijknaam en e-mailadres. Wij zorgen dat er een kopie factuur wordt gemaild.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers Verkoop & Administratie