Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

20-02-2017 Fout in online declareren-scherm Intramed 8.9

Beste gebruiker,

In Intramed versie 8.9 is er bij het scherm “Online declareren” helaas een fout geconstateerd. Het versturen van declaraties die als status ‘Niet verzenden’ hebben, werden altijd geblokkeerd. In Intramed 8.9 worden deze echter onterecht meegestuurd als ze zichtbaar in het scherm getoond worden. Op het moment dat het vinkje bij “Te verzenden declaraties” uit staat en je klikt op <Declaraties verzenden> wordt alles verzonden; ongeacht of de declaraties op ‘Niet Verzenden’ staan.

Let op!
Wil je declaraties versturen die eerst de status ‘Niet verzenden’ hadden, zet dan na het vrijgeven van de declaratie het vinkje bij “Te verzenden declaraties” weer aan. Nu kun je veilig alleen de declaraties versturen die de status ‘Klaar voor verzending’ hebben.

Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing. We verwachten de patch hiervoor, deze week uit te leveren. Hou de berichtendienst dus goed in de gaten.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met ons Service Centrum op 0182 – 621 121.

Met vriendelijke groet,

Service Centrum Intramed