Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

03-03-2017 Belangrijk: Fout in Online declareren-scherm Intramed 8.9.0

Beste gebruiker,

Op 20-02-2017 hebben wij een bericht uitgedaan over een fout die in versie 8.9.0 zat bij het verzenden van declaraties. Klik hier voor het volledige bericht.
Op 23-02-2017 hebben we de update 8.9.1 uitgebracht waarin dit probleem is opgelost. We merken echter dat er nog steeds praktijken zijn die met versie 8.9.0 werken en die nog tegen dit probleem aanlopen.

Werk je nog met versie 8.9.0 zorg er dan voor dat je zo spoedig mogelijk de update uitvoert naar versie 8.9.1 om mogelijke declaratieproblemen te voorkomen.
In Intramed kan je via [Help] [Info] terugvinden met welke versie je nu werkt.

Met vriendelijke groet,

Service Centrum Intramed