Wij bieden oplossingen voor de volgende beroepsgroepen:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Wij beschikken over de volgende producten:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
test
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
25-08-2017 Patch voor versie 9.0 in de maak
Beste gebruiker,
Begin deze week is er een bericht uitgegaan dat er een probleem is met Intramed versie 9.0 en de koppeling met FysioRoadMap. Voor dit probleem zal er een patch uitgebracht gaan worden die we komende week verwachten uit te kunnen leveren.
In de patch zullen naast het bovenstaande probleem ook de volgende punten worden opgelost:
- Afspraken tellen niet meer mee met de ruimte van een behandelserie.
- Bij sommige jeugdhulp-categorieën kunnen er geen activiteiten worden ingevoerd.
- Het importeren van een UPO-bestand geeft een foutmelding.
- Dagen worden meerdere keren geprint bij het printen van de telefoonlijst.
- Bij het ontvangen van een JW301 met een reden wijziging wordt de verkeerde waarde gevuld bij toegewezen product.
- Aanvullingen standaardproductcodelijst Jeugdwet voor jeugd-ggz die per 01-10-2017 gaan gelden.
Zodra de patch gereed is zullen we dit via de berichtendienst bekend maken.
Met vriendelijke groet,
Service Centrum Intramed