Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

06-04-2018 Wijzigingen in verband met overgang CQ-Index naar PREM

Beste gebruiker,

In het overleg tussen verzekeraars, meetbureaus, therapeuten en patiëntgroepen is een werkinstructie afgesproken die je moet uitvoeren om de PREM (Patient Reported Experience Measure) af te mogen nemen. Om aan deze werkinstructie te voldoen, is een aantal wijzigingen doorgevoerd in Intramed.

PREM via CTO-Logo en CEO-Ergo nog niet mogelijk.

Het blijkt dat de organisatie die verantwoordelijk is voor CTO-Logo en CEO-Ergo helaas nog niet klaar is om de nieuwe PREM-bestanden te verwerken. Het is op dit moment dan ook niet mogelijk om de PREM via deze diensten te versturen. Bij het versturen treedt de volgende foutmelding op:

“Verzenden mislukt: Operation ‘dataSubmission’ is not defined in the WSDL for this..”

De organisatie is al wel bezig om te zorgen dat de PREM verwerkt kan worden. Zodra dit mogelijk is zullen zij dit bekend maken.

Selectiecriteria

Of een patiënt in aanmerking komt voor de vragenlijst, hangt af van selectiecriteria. Die zijn voor de PREM gewijzigd:

  • Op tabblad “3. Bijzonderheden” dient het veld “CQ-Index” op “Toestemming gegeven” te staan.
  • Als een patiënt een openstaande klacht heeft, komt hij in aanmerking voor een vragenlijst na 15 behandelingen (voorheen 22 behandelingen). Dat geldt ook voor niet-chronische klachten.
  • Als een patiënt een openstaande klacht heeft waarbij 6 weken geen behandeling geregistreerd is, komt hij in aanmerking voor een vragenlijst.
  • Bij dezelfde klacht kon een patiënt met een chronische klacht nogmaals in aanmerking komen voor een vragenlijst, als de vorige vragenlijst meer dan een jaar geleden gestuurd was. Dat geldt nog steeds, maar nu geldt dat ook voor niet-chronische klachten.
  • Voor alle klachten geldt dat de laatste behandeling niet langer dan 60 dagen geleden mag zijn om in aanmerking te komen voor een vragenlijst.
  • Als een behandelserie wordt afgesloten en daar minstens twee behandelingen op staan, komt deze in aanmerking voor een vragenlijst.
  • Een patiënt komt maar 1 keer per 365 dagen in aanmerking voor verzending.

CQ-Index controlescherm

Door de nieuwe selectiecriteria komt een patiënt met een openstaande klacht van meer dan 6 weken sowieso in aanmerking voor een vragenlijst. Hierdoor is de controle of een patiënt in aanmerking komt voor een vragenlijst overbodig geworden en wordt het CQ-Index controlescherm voortaan niet meer getoond bij het aanmelden in Intramed. De velden “CQ-Index gegevens controle:” en “Aantal dagen na laatste behandeling:” in de medewerker-gegevens zijn daarmee ook overbodig geworden en verwijderd.

We hebben inmiddels meerdere verzoeken gehad om het controlevenster weer terug te laten komen. Deze wens is dan ook geregistreerd en in een van de komende versies zal het controlevenster weer terug komen. In plaats van het controlevenster kun je voorlopig het rapport “Tijd sinds laatste behandeling” onder [Rapporten][Behandelingen] gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Service Centrum via 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl.

Met vriendelijke groet,

Service Centrum Intramed