Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

19-10-18 Beveiliging van behandelepisodes is aangepast

Beste gebruiker,

Het kan zijn dat je na de conversie de melding krijgt dat je de behandelepisode van een collega niet kunt inzien. In verband met de AVG wetgeving is het van belang dat medewerkers alleen patiëntgegevens kunnen raadplegen van patiënten, waarmee zij een behandelrelatie hebben. De eigenaar van de behandelepisode kan je een behandelrelatie geven door je als betrokkene toe te voegen in de behandelepisode. Hierna kun je de behandelepisode weer inzien. Hoe je betrokkenen toevoegt lees je hier.

In Intramed versie 9.5 is een bestaande optie aangepast en twee nieuwe toegevoegd in de gebruikersrechten voor medewerkers. Met de nieuwe opties kun je instellen of de medewerkers uit de gebruikersgroep wel toegevoegd moeten worden als betrokkenen en of de medewerkers ook patiëntgegevens van collega’s kunnen openen, of alleen die van eigen patiënten.

Standaard worden in de conversie voor alle gebruikersgroepen de rechten uitgezet voor alle medewerkers die geen behandelrelatie hebben met een patiënt. Een behandelrelatie heb je met een patiënt als je:

  • als “Behandeld door” geregistreerd staat in een behandeling van de patiënt
  • als “Behandelaar” geregistreerd staat in een behandelserie van de patiënt of
  • als “Behandelaar” geregistreerd staat in een behandelepisode van de patiënt.

Voor meer informatie over het instellen van de globale rechten in gebruikersgroepen kun je hier klikken.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed