Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

05-12-18 Facturatie 2019

Beste gebruiker,

Onze factuur is de afgelopen week, afhankelijk van je keuze, per e-mail of post verstuurd betreffende de servicekosten van Intramed voor 2019. In de brief bij de factuur wordt hierop een toelichting gegeven. Aanpassingen op de factuur kun je hier doorgeven.

Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Een kwartaalfactuur in combinatie met een automatische incasso.

Deze factuur heeft een betalingstermijn van 30 dagen, na betaling wordt de licentie weer verlengd voor 2019. Indien er een automatische incasso is afgegeven wordt de factuur binnen 14 dagen na factuurdatum afgeschreven.

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, dan kun je dit mailen naar administratie@intramed.nl onder vermelding van je debiteurnummer, praktijknaam en emailadres. Wij zorgen dat er een kopie factuur wordt gemaild.

Met vriendelijke groet,

Intramed