Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

02-01-19 Melding licentie gaat verlopen

Beste gebruiker,

In december is de factuur betreffende de servicekosten van Intramed voor 2019 per post of e-mail verstuurd. De betalingstermijn is inmiddels verstreken.
Als er een automatische incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld.

Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Een kwartaalfactuur in combinatie met een automatische incasso.

Indien de factuur nog niet is betaald krijg je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. 1 februari verloopt de licentie, en kun je Intramed niet meer gebruiken.

Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2019.

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, of heb je andere vragen dan kun je dit mailen naar administratie@intramed.nl onder vermelding van je debiteurnummer, praktijknaam en emailadres.

Met vriendelijke groet,

Intramed