Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

30-12-19 Nieuwe richtlijn Logopedie (versie 12)

Beste gebruiker,

De nieuwe richtlijn Logopedie is beschikbaar in Intramed. Deze richtlijn sluit aan bij de NvLF richtlijn “Logopedische dossiervorming 2019”. De NvLF richtlijn is tot stand gekomen naar aanleiding van verschillende schrapsessies, het resultaat hiervan is doorgevoerd in richtlijn Logopedie (versie 12) in Intramed. Deze richtlijn is voor alle gebruikers beschikbaar.

De belangrijkste wijzigingen zijn:

Diagnostiek

  • Verwachting cliënt: van verplicht naar mogelijk relevant
  • (Herstel) beïnvloedende factoren: van verplicht naar mogelijk relevant
  • Voorlopige conclusie / hypothese(n): van verplicht naar mogelijk relevant
  • Overige en externe factoren kunnen in 1 veld genoteerd worden. Wil je dit niet? Dan kies je voor de uitgebreide versie. (Tip: je kunt de standaard waarde compact/uitgebreid voor jouw praktijk aanpassen via de richtlijninstellingen)
  • Onderzoek: je kunt via 1 knop per onderdeel de externe en persoonlijke factoren uit de intake overnemen
  • Analyse: Indicatie logopedie is verwijdert

Overig

Behalve de aanpassingen ten behoeve van de nieuwe richtlijn zijn er ook andere wijzigingen doorgevoerd:

  • Het formulier “Contactpersonen” is verwijderd. De inhoud staat nu bovenaan het formulier “Intake”.
    • Indien meetinstrumenten via een formulierset werden toegevoegd, staan deze nu onder de intake, in plaats van de contactpersonen
    • Bij het openen van het dossier, wordt direct de intake, in plaats van de contactpersonen getoond
  • De EHBA is aangepast aan de criteria van de kwaliteitstoets 2020

Alle aanpassingen kun je hier nalezen.

Alle Openstaande dossiers kunnen geconverteerd worden naar de versie 12.

Let op, het importeren van deze nieuwe richtlijn kan even duren. Dus neem hier ook echt even de tijd voor.
Voor het importeren van de richtlijn is de versie 9.11 van Intramed nodig. Via [Help],[Info] zie je welke versie je hebt. De richtlijn kun je importeren via de update server (“wereldbolletje”  in de taakbalk van Intramed).

Meer informatie:

Heb je eigen aanvullende richtlijnen? Kijk hier hoe je deze overzet naar de nieuwe basisrichtlijn.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Service Centrum op telefoonnummer 0182 – 621 121 of per e-mail helpdesk@intramed.nl.
Of maak hier een belafspraak.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed