Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

31-05-2021 Registratie IP-adres Vecozo

Beste gebruiker,

Vecozo heeft afgelopen week een bericht gestuurd over: “Controle op IP-adressen voor systeemcertificaten”. Hierin staat het volgende:

Per 16 juni voeren we een controle in op IP-adres(sen) waarmee een systeemgebruiker bij VECOZO aanklopt. Concreet krijgen geregistreerde contactpersonen de gelegenheid tussen 16 juni en 1 september om per systeemgebruiker te registreren met welke IP-adressen zij bij VECOZO aankloppen. Vanaf 1 september wordt de toegang tot onze diensten geweigerd als er geen IP-adres geregistreerd is bij de betreffende systeemgebruiker of als er een onjuist IP-adres aanklopt.

Wat betekent dit voor jou?

Heb je Intramed Online of Intramed Compleet? Mooi! Dan hoef je niets te doen. Wij gaan ons IP-adres aan Vecozo doorgeven en dit op 16 juni met ze testen. Dat zou in principe voldoende moeten zijn. Mocht hier onverhoopt nog een verdere actie uit komen dan zullen we je dat melden.

Heb je geen Intramed Online? Neem dan contact op met je hosting partij (als je die hebt) of met Vecozo om je IP-adres door te geven. Meer informatie vind je bij de veelgestelde vragen van Vecozo.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed