Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

01-07-2021 Intramed 9.18 tijdelijk niet beschikbaar

Beste gebruiker,

We hebben zojuist de versie Intramed 9.18 tijdelijk terug getrokken.

Ondanks het secure testwerk is er toch nog een bug naar boven gekomen bij gebruikers.

Heb je versie 9.18 en staan er geen vervangers als medewerker in je systeem, dan mag je dit bericht negeren.

Heb je versie 9.18 en heb je vervangers als medewerker in het systeem staan, dan is het op dit moment niet mogelijk om via de afspraakwizard een  behandeling in te voeren in de agenda van de vervanger voor een bestaande klacht. Voor een nieuwe patiënt of nieuwe klacht is dit nog wel mogelijk.

Je kan op de volgende manieren alsnog een behandeling voor de patiënt invoeren in de agenda van de vervanger:

We proberen dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen met een nieuwe update.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed