Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

09-12-2021 Nieuwe richtlijn Stotteren

Beste gebruiker,

De nieuwe richtlijn stotteren voor de logopedie is beschikbaar in Intramed. De nieuwe richtlijn stotteren is gemaakt met hulp van de NvlF en heeft de belangrijkste aanbevelingen uit de richtlijn stotteren van 2021.

Wat is er nieuw?

De grootste wijziging is dat de richtlijn in de basisrichtlijn is geïntegreerd, er wordt dus geen los registratie formulier meer toegevoegd.

Indien je in de intake de klacht stotteren aan vinkt:

 

 

 

 

 

 

Worden de aanbevelingen bovenaan elk formulier getoond:

Hiermee kun je snel de belangrijkste aanbevelingen van de richtlijn nalezen.

Tip: mocht jij graag het oude registratie formulier willen blijven gebruiken? Deze kun je nog steeds als los formulier toevoegen.

Alle aanpassingen van de richtlijn kun je hier nalezen:

https://www.convenient.nl/appsupport/intramed/richtlijnen/html/topic_299D431F-BCAA-441A-BD05-64DE49BF8C67_1CD538F9-0255-43D4-9302-317D847F2ABC_5.htm

Voor het importeren van de richtlijn is de versie 9.18 van Intramed nodig. Via [Help],[Info] zie je welke versie je hebt. De richtlijn kun je importeren via de update server (“wereldbolletje”  in de taakbalk van Intramed).

Met vriendelijke groet,
Team Intramed