03-01-2022 Melding licentie gaat verlopen
Beste gebruiker,
In december is de factuur betreffende de servicekosten voor 2022 per post of e-mail verstuurd. Het betalingstermijn is inmiddels verstreken.
Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Als er een automatisch incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld, en heb je een nieuw licentie ontvangen.
Indien de factuur nog niet is betaald krijg je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. 1 februari verloopt de licentie, en kun je Intramed niet meer gebruiken.
Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2022.
Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, geef dit hier aan ons door, wij zorgen dat er een kopie factuur wordt gemaild.
Wil je de manier van factureren aanpassen, bijvoorbeeld via incasso, of per digitale factuur? Dat kun je allemaal eenvoudig regelen via onze website
Met vriendelijke groet,
Team Intramed