Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Start de keuzehulp

26-09-2022 Windows 11 update

Beste gebruiker,

In ons bericht van vorig jaar raden wij de update naar Windows 11 al af. Zo is er al een issue bekend dat Windows 11 zorgt voor slechte leesbaarheid van geselecteerde items doordat het de leestekst wit maakt.

De nieuwste update van Windows 11 (22H2) werkt niet meer met remote desktop, het opstarten blijft dan hangen bij het aanmelden op de server. Deze update wordt sinds gisteren uitgerold. Je kunt de update terugdraaien naar 21H2, dit doe je in Windows door te gaan naar: “Systeem” > “Systeemherstel” > “Downgrade” en dan de knop ‘Terug’. Dit kan tot maximaal tien dagen na de update. Dan werkt de remote desktop weer. We zijn momenteel bezig met een oplossing om de remote desktop werkend te krijgen op versie 22H2. Zodra we deze hebben, zullen we dit laten weten.

 

 

 

 

 

 

 

Maak je gebruik van onze nieuwe Intramed Online, dan levert deze Windows-update geen problemen op. Wil je ook gebruik maken van de nieuwe online omgeving? Vul dan dit formulier in.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Service Centrum op telefoonnummer 0182 – 621 121 of per e-mail helpdesk@intramed.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed