Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Start de keuzehulp

02-01-2023 Melding licentie gaat verlopen

Beste gebruiker,

In december is de factuur betreffende de servicekosten voor 2023 naar je gemaild. Het betalingstermijn is bijna verstreken. Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Als er een automatisch incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld, en heb je een nieuw licentie ontvangen.

Nieuwe Licentie: Deze kun je automatisch ophalen in Intramed via het menu Systeem-Organisatie-Praktijkgegevens, tabblad licentie, knop: Licentie nu ophalen.
De gegevens worden ook gemaild (met onderwerp: Nieuwe Intramed licentiesleutel).

Indien de factuur nog niet is betaald krijg je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. 1 februari verloopt de licentie, en kun je Intramed niet meer gebruiken.
Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2023.

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, geef dit hier aan ons door, wij zorgen dat er een kopie factuur wordt gemaild.

Wil je de manier van factureren aanpassen, bijvoorbeeld via incasso, of ander mailadres? Dat kun je allemaal eenvoudig regelen via onze website.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed