Commercieel administratief medewerker

Werken bij Intramed is iets bijzonders. Intramed is onderdeel van Convenient, een bedrijf dat dit jaar viert dat het 30 jaar software maakt. We maken geweldige softwarepakketen voor de paramedische zorg, zoals fysiotherapie, logopedie, GGZ en nog veel meer beroepsgroepen. Binnen de zorg moet er ontzettend veel administratie gedaan worden. Onze software zorgt ervoor dat onze klanten zo min mogelijk tijd moeten besteden aan die administratie, door zoveel mogelijk te automatiseren en gemakkelijk te maken. Op die manier kan je als patiënt de zorg en aandacht krijgen die je verdient.

Onze cultuur

Wij zijn trots op onze cultuur. Het is altijd gezellig en we hebben een open en informele werksfeer. We werken in teamverband aan onze producten. In de pauze gaan we gezellig naar onze lunchruimte (die lijkt op een bruin café) om daar te genieten van een verse lunch. Er worden veel activiteiten georganiseerd, er zijn kennissessies en er is ruimte om te groeien, zowel op persoonlijk als uitvoerend niveau.

Werken bij Verkoop-Administratie

Dit zeggen je collega’s:

“Ik ben begonnen op het Service Centrum en wilde wat anders, nu werk ik met veel plezier op de Verkoop-Administratie!” – Abigail

“Ik ben onlangs begonnen. Ik ben ontzettend tevreden over de interne opleidingen, de sfeer en de geweldige lunch!” – Arshad

Wij zoeken een gezellige Commercieel Administratief medewerker

We zijn op zoek naar een gedreven en gemotiveerde nieuwe collega ter versterking van het team op verkoopadministratie. Heb jij commercieel administratieve ervaring en zoek je nieuwe uitdaging binnen Convenient, dan nodigen wij je uit te solliciteren.

In de functie van Commerciële Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken voor de software Intramed. Je zorgt voor een vlotte en accurate afwikkeling van de administratieve verkoopprocessen, je hebt een signalerende rol, neemt adequaat actie richting verkoop en schroomt niet om ook zelf de telefoon te pakken.
Je kan uitstekend samenwerken en streeft ernaar om samen met het team het beste uit jezelf te halen.
Je streeft naar innovatie en je denkt graag mee over het verbeteren van de processen en efficiency van het team.
Je werkt mee om samen met het team de doelstellingen te realiseren en klanttevredenheid te vergroten.

We durven heel wat van je te vragen, maar je krijgt er ook veel voor terug

Ben jij:

• klantvriendelijk, accuraat en commercieel ingesteld
• zelfstandig en je durft verantwoordelijkheid te nemen
• efficiënt en nauwkeurig
• enthousiast, doortastend, oplossings- en servicegericht
• een teamplayer
• ervaren met geautomatiseerde systemen
• goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift

Functie-eisen:
• MBO+/HBO werk en denk niveau
• Minimaal twee /drie jaar werkervaring (verkoopprocessen)
• Affiniteit met automatisering
• kennis / ervaring met Office software

Nog steeds geïnteresseerd? Kijk dan verder wat wij jou bieden

Een uitdagende functie binnen een dynamisch en vooruitstrevende organisatie met ruimte vooreigen initiatief en zelfontplooiing. Gedeeltelijk thuiswerken behoort bij de mogelijkheden.

  • Een directe verantwoordelijkheid voor je dagelijkse taken
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 28 vakantiedagen
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Elke dag een geweldige lunch
  • Je bent er misschien nog niet mee bezig, maar je krijgt een erg goede pensioensregeling

Als je start krijg je natuurlijk een interne opleiding en leer je heel het bedrijf kennen.

Dienstverband

We zijn op zoek naar een collega voor 28 tot 32 uur verdeeld over 4 dagen.
Gezien de teamsamenstelling zijn de maandag, donderdag en vrijdag drie vaste dagen.

We werken normale werktijden (maandag t/m vrijdag 08.30-17.00) maar we verwachten wel flexibiliteit als dat nodig is.

Wat voor contract krijg je?

Je begint met een tijdelijk contract van 6 maanden en een maand proeftijd. Het gaat om een functie voor langere tijd met (natuurlijk) de intentie tot een vast dienstverband.

Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Solliciteer nu

Stuur je CV en motivatie naar Zwanie Kolster via: sollicitatie@convenient.nl

Vergroot cliënt-betrokkenheid met EPD software Intramed Compleet

Solliciteer nu!

Stuur je CV en motivatie naar Zwanie Kolster via:
sollicitatie@convenient.nl