Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Intramed - coronavirus

15-03-2020 19.00 uur

Noodplan in werking getreden

Op deze pagina houden wij je op de hoogte van de maatregelen die Intramed heeft genomen om de continuïteit van onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Tevens een praktische tips die jou kan helpen in deze bijzondere tijd.

Intramed voert maatregelen door in verband met het Coronavirus (COVID-19)

Om de veiligheid van onze medewerkers en onze relaties te waarborgen heeft Intramed maatregelen doorgevoerd. Met deze maatregelen borgen wij de continuïteit van onze dienstverlening.

Medewerkers werken thuis
Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid om zoveel mogelijk thuis te werken hebben wij besloten al onze medewerkers vanuit huis te laten werken tot en met 6 april. Na deze tijd gaan wij opnieuw de situatie bekijken.

Onze dienstverlening
De dienstverlening van Intramed blijft gewoon doorgaan. We hebben alle benodigde maatregelen getroffen om te zorgen dat onze dienstverlening ook vanuit huis door gaat. Alle data bij Intramed is opgeslagen in een extra beveiligde datacenter. Problemen en/of vragen? Wij zijn gewoon bereikbaar!

Het Service Centrum
Ditzelfde geldt uiteraard voor ons Service Centrum. Onze supportmedewerkers werken thuis en blijven beschikbaar voor al jouw vragen. Wij zijn bereikbaar via: 0182-621 121

Wel vragen wij je om supportvragen die niet direct opgelost hoeven te worden per mail te sturen aan helpdesk@intramed.nl.

De Intramed software
Onze software zal uiteraard 100% in de lucht blijven. Je kunt gewoon door blijven werken met Intramed.

Afdeling Administratie en Finance
Stuur voor vragen over je licentie en/of facturen een e-mail naar: administratie@intramed.nl

Afspraken op locatie of bij ons op kantoor
Afspraken bij ons op kantoor of bij jou op de praktijk zijn geannuleerd tot 6 april. Wij nemen contact met je op om een nieuwe datum af te spreken.

Cursussen, webinars en events
Alle cursussen, webinars en events zijn geannuleerd tot 1 juni. Mocht je je hebben ingeschreven voor een cursus, webinar of event dan wordt contact met je opgenomen om deze opnieuw in te plannen. Heb je je ingeschreven voor een cursus, webinar of event na 6 april houdt dan onze communicatie hieromtrent via de website goed in de gaten. Mocht je nog vragen hebben mail dan naar marketing@intramed.nl

Intramed volgt de ontwikkelingen op de voet
Wij volgen de berichtgeving vanuit het RIVM en de Overheid op de voet. Indien hier aanleiding voor is berichten wij aanvullende informatie op www.Intramed.nl

Praktische tips voor jou als therapeut

Lees ze hier