Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Intramed voor administratief medewerkers

Haal alles uit Intramed aan de hand van de situaties die zich kunnen voordoen tijdens een ochtend in de praktijk. Zowel bestaande, als recent vernieuwde functionaliteit in het programma komt aan bod.

Inschrijven

Tijdens de cursus Intramed voor receptie-/administratief medewerkers worden de werkzaamheden van een “ochtend in de praktijk” behandeld. Aan de hand van situaties die tijdens een werkdag aan de orde kunnen komen, wordt de wijze waarop daarmee kan worden omgegaan behandeld en geoefend. Bestaande en recent vernieuwde functionaliteit in Intramed worden daarbij behandeld.

Instellingen van het programma die het gebruik van bijvoorbeeld de agenda en de registratie van patiëntgegevens vereenvoudigen en de gebruiks- en bedieningsmogelijkheden worden daarbij behandeld.

Voor wie

De cursus Intramed voor receptie-/administratief medewerkers is speciaal bedoeld voor receptie-/administratief medewerkers van de praktijk die de afspraken met patiënten maken en de therapeuten ondersteunen m.b.t. het plannen en het verzorgen van de correspondentie.

Voorkennis

Ervaring met  Windows georiënteerde software.
Meer dan 6 maanden ervaring in het gebruik van het programma Intramed voor administratieve werkzaamheden.

Programma

De cursus duurt van 9.00 – 12.15 uur (incl. 15 minuten pauze). Je gaat zelf aan de slag in een demo omgeving van Intramed. Onze trainer begeleidt deze cursus en doorloopt o.a. onderstaande lesinhoud:

  • Help-mogelijkheden in Intramed
  • Agenda instellingen
  • Patiënt registratie
  • Vervolgafspraken in de agenda maken/wijzigen
  • Andere planmogelijkheden in de agenda
  • Baliefactuur losse behandeling maken vanuit de agenda
  • Correspondentie ondersteuning
  • Instellingen
  • Gebruiks- en bedieningsmogelijkheden

Accreditatie

Je ontvangt geen accreditatiepunten.

Locatie(s)

Deze cursus wordt meerdere keren per jaar en op verschillende locaties gegeven. Onder inschrijven zie je data en locaties.

  • Zoetermeer: Golden Tulip hotel Zoetermeer, Kinderen van Versteegplein 18, 2713 HB Zoetermeer
  • Eindhoven:  Hotel van der Valk, Aalsterweg 322, 5644 RL Eindhoven
  • Spier:  Hotel van der Valk, Oude Postweg 8, 9417 TG Spier (Let op: de meeste navigatiesystemen wijzen naar een verkeerd hotel. Let goed op de borden als je in de buurt bent)
  • Apeldoorn: Hotel van der Valk, Landgoedlaan 26, 7325 AW  Apeldoorn (Let op het juiste adres, er zijn 2 Van der Valk locaties)
  • Drachten: Hotel van der Valk, Lavendelheide 4, 9202 PD Drachten

Groepsgrootte

Om iedereen voldoende aandacht te kunnen geven, geldt er een maximum van 10 deelnemers per cursus. Bij minder dan 3 deelnemers zijn wij genoodzaakt de cursus op een ander moment plaats te laten vinden. Hierover word je vanzelfsprekend tijdig op de hoogte gebracht.

Kosten

€ 165,- inclusief naslagwerk en certificaat.

Wil je met meerdere personen uit één praktijk deelnemen aan een cursus óf wil je meerdere cursussen volgen, dan kom je in aanmerking voor een staffelkorting. Neem hiervoor contact met ons op via 0182 – 621 191.

Inschrijven

  • Datum
  • Tijd
  • Locatie
  • Beschikbare plaatsen
  •  
  • 12-12-2019
  • 09.00 - 12.15
  • Apeldoorn
  • Beschikbare plaatsen: 3
  • Inschrijven