Eindstatus focuspunten 2022
Het is inmiddels januari 2023 en dat betekent dat we even terugblikken op de klantafspraken, ofwel de 5 focuspunten waar we ons in 2022 aan gecommitteerd hebben.
Met trots kunnen we melden dat we in ieder geval 4 focuspunten in 2022 hebben kunnen afronden. Zo is er een ontwikkelplanning inzichtelijk voor onze klanten, is er elke maand een webinar gegeven, is het klantportaal uitgerold aan alle klanten en voldoet Intramed in 2023 weer aan alle wettelijke verplichtingen. Aan het vijfde focuspunt, namelijk performance, hebben we keihard gewerkt. Er zijn veel aanpassingen aan Intramed gedaan die voor verbetering zorgde, helaas was deze verbetering niet voldoende om tot het gewenste resultaat te komen. We blijven hard werken aan de performance om het juiste resultaat te halen. Dit blijft daarom onze focus houden.
Met het gehele Intramed team hebben we keihard gewerkt aan het behalen van deze focuspunten en daar zijn we trots op! Daarnaast hebben we naast het streven naar een goed resultaat ook nog een extraatje kunnen geven aan al onze klanten. Namelijk de 10 quick wins. Lees hier alles over de quick wins die wij als extra aan de focuspunten konden toevoegen.
Terugblik focuspunten 2022
Onderstaand is een overzicht met korte samenvatting van het eindresultaat van de 5 focuspunten van 2022 te lezen. Helaas hebben we net niet alles kunnen halen, en dat vinden we natuurlijk erg jammer. Toch hopen we dat jij net zo blij bent op het resultaat als wij. En vooral dat ook jij sinds deze nieuwe ontwikkelingen verbeteringen ziet.
We maken onze ontwikkelplanning inzichtelijk en leveren de ‘wachtwoord vergeten’ oplossing op
De pagina waarop de ontwikkelplanning getoond wordt is klaar en bereikbaar! Zoals in de updates te lezen was is deze pagina vooraf getest bij klanten zodat we zeker weten dat het overzichtelijk is en de juiste informatie bevat. Op de planning staat alles wat vast staat om te ontwikkelen in Intramed. Dit betekent dat gedurende het jaar er nieuwe ontwikkelpunten aan worden toegevoegd zodra deze vast in de ontwikkelplanning staan. Sla deze pagina dus op in je favorieten en bekijk hem regelmatig als je op de hoogte wil blijven van komende ontwikkelingen in Intramed.
Ontwikkelplanning Intramed
Ook de ‘wachtwoord vergeten’ oplossing is opgeleverd in Intramed. Vanaf nu kun je dus zonder tussenkomst van het Service Centrum je wachtwoord resetten.

Uiterlijk in december leveren we het klantportaal van Intramed op
Na een periode van bouwen en testen met klanten konden we in november starten met de uitrol van het klantportaal. Inmiddels is het klantportaal (Mijn Intramed) aan alle klanten uitgerold en komt 3% van de vragen aan het Service Centrum binnen via het klantportaal.
Iedere praktijk heeft een e-mail ontvangen om Mijn Intramed te activeren. Deze mail is alleen naar de persoon gestuurd die binnen jouw praktijk bekend staat als eerste aanspreekpunt voor Intramed. Deze persoon kan via Mijn Intramed meerdere collega’s toegang geven (als dat wenselijk is). Benieuwd wat je ook alweer allemaal op Mijn Intramed kunt regelen? Lees het hier.
Uiteraard blijft Mijn Intramed in ontwikkeling. Dus ga het ervaren en geef eventuele tips en suggesties aan ons door (via feedback@intramed.nl). Zo maken we het samen steeds makkelijker.

We organiseren iedere maand een webinar waar we inzoomen op een veelgestelde vraag
Vanaf de introductie van onze klantafspraken ofwel focuspunten, hebben wij ervoor gezorgd dat er elke maand minimaal één webinar te zien was die inzoomt op veelgestelde vragen.
In december heeft de laatste webinar van 2022 plaatsgevonden. Dit was een belangrijke, namelijk eentje die inzoomde op de jaarovergang. Ook in januari zal dit webinar nog een keer gegeven worden. Heb je hem gemist en wil je deze alsnog zien? Kijk het webinar ‘tips rondom de jaarovergang’ hier terug.
Ook in 2023 zorgen we ervoor dat we dit blijven doen om zo de mogelijkheid te bieden om via webinars meer kennis op te doen van Intramed. Op Intramed Expert kun je zien welk webinar er de komende maand is gepland. Ook kun je je hier aanmelden om updates over nieuwe webinars te ontvangen. Wel zo handig.

Ook in 2023 voldoen we weer aan alle wettelijke verplichtingen. Dit leveren we voor 31 december op
Alle wettelijke wijzigingen voor 2023 zijn doorgevoerd en opgeleverd in versie 9.26. Ook in 2023 zorgen wij er weer voor dat Intramed altijd aan alle wettelijke verplichtingen voldoet.

Aantoonbare verbetering van de performance die we maandelijks terugkoppelen
In 2022 was de performance een belangrijk focuspunt. Ondanks dat we hier veel tijd aan besteed hebben en de nodige verbeteringen hebben doorgevoerd in zowel de software als de infrastructuur van onze online omgeving zijn we nog niet voor alle klanten op het juiste niveau. Bij de meeste klanten werkt het gelukkig goed en snel genoeg. Echter zijn er ook klanten die nog problemen ervaren. Daarom zullen we ook in 2023 ons hier op blijven focussen en willen we in de eerste maanden van het jaar de nodige verbeteringen doorvoeren in de software.
Ook dit jaar zullen we weer een survey uitsturen na een versie met performance verbeteringen om op te halen hoe je de snelheid van Intramed op dat moment ervaart. Het helpt ons enorm als je deze tzt voor ons in wilt vullen.

Klantafspraken 2023
Ook in 2023 zijn er weer klantafspraken opgesteld waar wij ons aan gaan houden. Binnenkort ontvang je daar meer informatie over. We kunnen in ieder geval alvast zeggen dat er een aantal klantafspraken blijven staan. Denk aan verbeterde performance en het voldoen aan de wettelijke verplichtingen. Deze zijn voor ons ontzettend belangrijk en laten wij niet los! En uiteraard mag je ons ook weer aan deze afspraken houden. Wij zullen er in ieder geval alles aan doen om onze afspraken na te komen en blijven je regelmatig op de hoogte houden van de status.