Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Facturatieproces 2016

We willen het proces van betalen eenvoudiger en toegankelijker voor je maken. Daarom hebben we in het facturatieproces een aantal (extra) mogelijkheden toegevoegd die per 1 januari in zullen gaan en ook al betrekking hebben op de onderhoudsfacturatie van eind november/ begin december.

Deze nieuwe/ aanvullende mogelijkheden hebben betrekking op:

  • het ontvangen van de facturen (per post of per mail)
  • automatisch incasso

Geef je keuzes aan ons door

Iedere praktijk is anders. Daarom vinden we het belangrijk dat je zelf aan ons laat weten hoe we jou van dienst kunnen zijn in het facturatieproces.

We leggen je stap voor stap de keuzes voor die je achtereenvolgens kunt beantwoorden. Na afloop zijn jouw voorkeuren bij ons bekend en richten wij onze systemen in op jouw wensen.

Ben je tekenbevoegd? Laat ons dan zo snel mogelijk je voorkeur weten, om de wijzigingen nog dit jaar door te kunnen voeren.

Geef je voorkeur aan

Meer informatie

Neem contact met ons op via 0182 62 11 07 of info@intramed.nl.