Wij bieden oplossingen voor de volgende beroepsgroepen:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Wij beschikken over de volgende producten:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
test
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
FAQ - Jeugd GGZ 2021
Voorheen werd bij retourinformatiebestanden het conversatieID meegegeven. Op basis van dit id haalde Intramed de juiste retourinformatie binnen. Met de JW325 wordt dit id niet altijd meer meegegeven waardoor de retourinformatie niet gevonden kan worden. We gaan hiervoor een aanpassing doen in de software zodat ook de retourinformatie zonder conversatieID kan worden opgehaald. Dit zal met versie 9.17 worden opgelost.
Heb je retourinformatie die niet door Intramed wordt opgehaald, dan kan je dit bericht via de website van Vecozo downloaden als xml-bestand. Dit bestand kan je dan in Intramed bekijken via [Financieel][Declaraties][Retourinformatie..].
LET OP! Als je de retourinformatie van de website download kan je deze niet meer ophalen met Intramed.
- crediteren,
- een nieuwe behandelserie aanmaken,
- activiteiten van 2021 overzetten op nieuwe behandelserie,
- de toewijzing koppelen aan de nieuwe behandelserie,
- en opnieuw declareren.
- Huidige lopende toewijzing annuleren. Dan kun je een nieuw verzoek doen (JW315, groene plus op tabblad 1).
- Huidige lopende toewijzing accorderen. Dan kan de praktijk een nieuw directe toewijzing invoeren en starten. (JW301, opties > directe toewijzing invoeren, op tabblad ‘3 Behandeling’ markeren voor starten).
Hier dient altijd het product geselecteerd te worden wat je wilt starten/stoppen. In het geval dat er meerdere producten zijn waarvan één of meer nog niet gestart zijn en er wordt een product gestopt, dan wordt het hele bericht nu naar tabblad ‘4. Beëindigd’. Verplaatst. Hierdoor kan het overige product niet meer gestart worden.
Dit is opgelost met versie 9.16 build 36. Heb je een oudere versie dan kun je de nieuwste versie downloaden op onze download pagina
Als je veel berichten op tabblad ‘3 Behandeling’ hebt staan en je wilt ze allemaal met de knop “Berichten verzenden” / “Berichten ontvangen” verzenden/ontvangen, dan kan dit voorkomen.
Als er één (of meer) bericht tussen zit wat corrupt is, dan geeft deze de foutmelding ‘Range check error’ of ‘Filename must not be empty’.
Dit probleem kan alleen verholpen worden door de corrupte berichten er tussenuit te halen door deze via de Opties-knop te beëindigen.
Je kan achterhalen welk bericht dit is, door te filteren op een bericht en het proberen te versturen/ontvangen.
Als er bij dat ene bericht de foutmelding komt, zal dat bericht de fout bevatten. Dit kan in sommige gevallen veel tijd kosten, omdat je veel berichten hebt staan.
Probeer dan eerst per 20, 30, 40 of 50 berichten te versturen om te kijken of daar een corrupt bericht bij zit.
Blijf net zo lang minder filteren tot je het corrupte bericht gevonden hebt.
Let op dat je mogelijk nog een directe toewijzing moet invoeren om voor die cliënt het berichtenverkeer juist te krijgen met een start- en/of stop-bericht.