Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Focuspunten 2022

We focussen ons volledig op verbetering van het huidige Intramed.

En zoals beloofd delen we de voortgang met jullie.
Op deze pagina zie je de status van de vijf focuspunten van 2022

Wij gaan ons volledig richten op snel en fijn werken met Intramed. Hiervoor is het nodig dat de ontwikkeling van Intramed nxt pauzeert en de focus volledig ligt op het verbeteren van de snelheid en stabiliteit van Intramed Online/Compleet. Zo kun jij weer snel en makkelijk met Intramed werken en de beste zorg aan jouw cliënten leveren. Om te begrijpen waar we nu mee bezig zijn en welke stappen we gaan nemen, geven wij eerst meer inzicht in het landschap van Intramed. Wat doe jij als klant in Intramed en wat gebeurt er vervolgens onderwater? Lees hier meer over ons landschap.

De afgelopen tijd hebben we ons gericht op de volgende drie onderdelen in het landschap:

1 Van smalle wegen naar brede snelwegen: We zijn aan het onderzoeken hoe we de wegen naar de switches* kunnen aanpakken. Het zijn nu 8 smalle wegen met verschillende eindbestemmingen. Door al het extra verkeer dat we met zijn allen veroorzaken zijn deze wegen niet groot genoeg meer. Daarom is er groot onderhoud nodig. Dit moet zorgen voor meer verkeer met minder obstakels en minder opstoppingen!

Helaas is een snelweg niet binnen 1 dag gebouwd. Er moet goed gekeken worden naar de beste constructie. Het onderzoeken en neerzetten van die constructie is waar we nu volop mee aan de slag zijn gegaan.

*Switches: dit zijn grote verdeeldozen die zorgen dat het verkeer de juiste route neemt

2 Trajectmeting van onze servers en terug: We meten het hele traject vanuit onze servers en terug naar de klant. Dit kan je vergelijken met een trajectmeting. In deze meting kijken we naar de gemiddelde waardes van het ‘dataverkeer’ en het gedrag van onze servers. Als we het gemiddelde weten, kunnen we de uitschieters bekijken. Deze houden we vervolgens in de gaten om erop te kunnen acteren.

Eerste trajectmeting op de databases: Dankzij alle meldingen die vanuit klanten zijn binnengekomen hebben we gezien dat we onze eerste trajectmeting moesten starten op de ‘databases’. Kijkend naar de eerste metingen van de databases zien we dat de database volloopt. Vooral ’s avonds zien we dit probleem die overeenkomt met meldingen over avondtraagheid.

De traagheid die we zien kunnen we nu oplossen door soms te herstarten (rebooten). Zo blijft het vollopen van de database beneden peil. Dit zorgt vervolgens voor minder traagheid. Volgende stap is om een structurele oplossing te vinden waardoor de databases niet meer vol kunnen lopen. De zoektocht naar die structurele oplossing is in de afgelopen weken gestart.

3 Intramed reageert niet: Ook het ‘Intramed reageert niet’ is een punt van aandacht waar we bovenop zitten. Uit klantfeedback blijkt dat dit een veelvoorkomend probleem is. Op dit moment zijn we bezig met een oplossing, welke we later dit jaar opleveren.

We krijgen regelmatig terug van klanten dat ze graag inzage willen hebben in de werkzaamheden rondom Intramed. Dat gaan we vanaf nu concreet maken. Te beginnen met het geven van inzicht in onze ontwikkelplanning. Als eerste wordt het ‘wachtwoord vergeten’ probleem aangepakt. Zo kun jij binnenkort (opnieuw) je wachtwoord opvragen zonder tussenkomst van het Service Centrum.

Om te weten wat onze klanten graag willen weten over de ontwikkelplanning is er een vragenlijst rondgestuurd naar een selectie van onze klanten. Op basis van die input is het team aan de slag gegaan met een ontwerp. Dit ontwerp zal binnenkort getoetst worden bij een aantal klanten zodat we zeker weten dat het voldoet aan de verwachtingen.

Inmiddels weten we ook hoe de ‘wachtwoord-vergeten’ oplossing eruit moet komen te zien. Er is inzichtelijk gemaakt wat er moet gebeuren om deze oplossing te bouwen. De planning is om deze oplossing nog dit jaar uit te leveren.

Dit portaal is dé plek waar je al je Intramed zaken zelf regelt, inclusief het indienen van een vraag/melding. Zo hoef je niet altijd telefonisch contact met onze Administratie of Service Centrum op te nemen. Nog een voordeel, dit portaal is 24/7 bereikbaar! Je hoeft dus geen rekening meer te houden met openingstijden om bijvoorbeeld een zorgverlener toe te voegen of een vraag te stellen.

Met het klantportaal willen we onze bereikbaarheid verbeteren en jou meer regie geven. De eerste fase is gebouwd en inmiddels testen 60 klanten het klantportaal. Op basis van hun bevindingen kunnen wij verbeterpunten ophalen en doorvoeren.

We merken dat klanten niet altijd alles benutten in Intramed. En dat is begrijpelijk! In Intramed is veel mogelijk. Hoe meer je weet, hoe fijner Intramed werkt. Daarom krijg je vanaf augustus iedere maand de mogelijkheid je kennis van Intramed via een webinar bij te spijkeren. Zo kun jij steeds effectiever en efficiënter gebruik maken van Intramed, met als eindresultaat: meer tijd voor zorg!

Tot het einde van het jaar staan er webinars gepland. Het overkoepelende thema hiervan is ‘Haal jij alles uit Intramed’. Elk webinar zal dieper ingaan op een functionaliteit in Intramed Compleet. Zo leer jij hopelijk weer meer over hoe je efficiënter kunt werken met Intramed en zo meer tijd overhoud voor zorg.

Inmiddels heeft de eerste webinar plaatsgevonden. Voor dit webinar hadden 446 zorgverleners zich aangemeld. We kregen terug van klanten dat zij de maandelijkse webinars een goed initiatief vonden. Ook de inhoud vonden onze klanten nuttig: “Nuttig om het hele proces te zien van patiënt tot afspraak”

Dit webinar gemist? Kijk het dan hier terug. In dit webinar krijg je gelijk de lijst met onderwerpen voor de komende webinars te zien.

Naast de webinars zijn we nog meer aan het oppakken om kennis rondom Intramed te vergroten. Zo worden de FAQ’s bijgewerkt en de demo filmpjes vernieuwd. Binnenkort kan je alle up-to-date informatie vinden op Intramed Expert. Hier vind je overigens ook de volgende webinar die gepland staat.

Elk jaar komen er voor de verschillende beroepsgroepen weer wettelijke verplichtingen bij. Aan ons de taak om dat in Intramed door te voeren. Ons team houdt goed in de gaten welke aanpassingen er nodig zijn. Ook dit jaar gaan we weer hard aan de slag om alle benodigde aanpassingen in Intramed door te voeren, zodat je met de komende eindejaarsversie ook in 2023 weer overal aan voldoet

Elk jaar zorgen wij ervoor dat we weer voldoen aan de wettelijke verplichtingen. Zo kan jij onbezorgd met Intramed werken. Inmiddels hebben wij alle specificaties die bekend zijn bij de juiste partijen opgehaald. Het wachten is nu nog op de laatste informatie. Om ervoor te zorgen dat Intramed ook volgend jaar voor jou weer aan alle wettelijke verplichtingen voldoet hebben wij in de laatste periode van dit jaar voldoende tijd ingeruimd. Zo weten we zeker dat we de aanpassingen in onze eindejaarsversie worden doorgevoerd

Niet alleen het voldoen aan wettelijke verplichtingen zorgt voor zorgeloos werken met Intramed. Daarom zijn wij naast dit punt ook gestart met het ophalen van (kleine) quick wins bij onze klanten. Middels een survey konden klanten op hun top vijf kunnen stemmen. Lees hier meer over in artikel.

1500x1000 pinkie promise