Inschrijving extra Q&A sessie over de agendafunctie in Intramed

Helaas kon wegens een technisch probleem niet iedereen aanwezig zijn bij het live webinar over de agendafunctie op 22 mei. Inmiddels heeft iedereen die zich ingeschreven heeft, de link naar de opname van het webinar ontvangen. Zo kun je het webinar op een moment wat voor jou uitkomt terugkijken! Daarnaast begrijpen we dat het fijn is om jouw vragen rondom de agendafunctie direct aan een expert van Intramed te kunnen stellen. Daarom organiseren we op woensdag 29 mei van 19:00 tot 20:00 een extra Q&A sessie over de agendafunctie in Intramed!

 

Let op: omdat het om een aanvulling op het webinar gaat, ligt de focus op de agendafunctie in Intramed. Heb je vragen over andere onderwerpen? Dan raden we je aan om aan te sluiten bij een van de bijeenkomsten, op 5 juni in Utrecht of op 12 juni in Eindhoven.

Meld je hieronder aan voor de extra Q&A sessie!

"*" geeft vereiste velden aan

Je kunt deze vinden in de blauwe balk in Intramed.
De Q&A sessie is specifiek bedoelt als aanvulling op het live webinar van 22 mei. Het onderwerp van deze sessie is dan ook: de agendafunctie in Intramed.

Wil jij meer weten over andere onderwerpen in Intramed? Dan raden we je aan om deel te nemen aan één van onze klantbijeenkomsten op 5 en 12 juni! Meer informatie hierover vind je op www.intramed.nl/bijeenkomsten-2024
Was je aanwezig bij het webinar op 22 mei?*