Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Home Klantverhalen Alles in één keer vastleggen

Alles in één keer vastleggen

Logopedie Westrand is een veelzijdige allround-praktijk in Amsterdam-West. Dit enthousiaste team begeleidt kinderen en volwassenen die in hun communicatieve mogelijkheden worden belemmerd. Persoonlijk contact met cliënten staat daarbij voorop. Dat klinkt net iets vanzelfsprekender dan het in werkelijkheid is.

 

Wij spreken met één van de oprichters Margreet van der Kleij

Intramed zoekt altijd naar verbeteringen, samen met logopedisten

In 2008 spraken mijn mede-eigenaren en ik op een congres met de toenmalige eigenaar van Intramed. We werkten destijds met een ander praktijksoftwaresysteem en daar waren we, zacht gezegd, niet tevreden over. Intramed was destijds een van de voorlopers: vooruitstrevend op technisch gebied. Het gesprek met de Intramed-eigenaar was prettig en wij besloten over te stappen.

“Ik merk dat het de werkdruk aanzienlijk lichter maakt,
omdat zoveel digitaal en automatisch gaat”

Dat geldt uiteraard ook voor de dossiers. Als je een dossier van een patiënt vanaf de start goed invult, heb je alles direct op orde, inclusief eindverslag voor de verwijzer. Je kunt alles in één keer vastleggen. Ik merk dat het de werkdruk aanzienlijk lichter maakt, omdat zoveel digitaal en automatisch gaat.
Het enige wat op onze praktijk nog via papier gaat, zijn de testen. De testformulieren staan weliswaar in Intramed, maar je kunt geen cirkeltjes zetten. Wat wel kan, en dat doen we dan ook, is de ruwe score in Intramed invullen en aan het dossier toevoegen. Op die manier wordt het toch een compleet digitaal verhaal.

Wat ik ook prettig vind aan Intramed is de klantgerichtheid. Niet alleen als je de helpdesk belt met een vraag, maar ook de waarde die Intramed hecht aan onze mening. Omdat onze praktijk vrij groot is en we al jarenlang klant zijn, vraagt het bedrijf zo nu en dan onze mening, bijvoorbeeld over nieuwe functionaliteiten. Ze zijn altijd op zoek naar verbeteringen, samen met ons, logopedisten.
Heb ik dan helemaal geen kritiek? Jawel hoor. Zo vind ik bijvoorbeeld dat de vormgeving toe is aan een update. Ik weet dat Intramed daaraan werkt, dus dat zit in de pijplijn.

Omdat we zo tevreden zijn, stappen we binnenkort over naar Intramed Plus en Intramed Online. Onze server hosten we nu bij een andere partij en straks verhuist die naar Intramed, zodat we alle diensten bij één partij afnemen. Dan kunnen we ook online inloggen, zowel via de computer als via telefoon en tablet. Dat is natuurlijk heel handig als je thuis werkt. Ook krijgen we de AfsprakenApp tot onze beschikking. Kortom, een spannend moment – want dat is overstappen nu eenmaal – maar we hebben er alle vertrouwen in.

”Ze zijn altijd op zoek naar verbeteringen,
samen met ons, logopedisten

Margreet van der Kleij, praktijkhouder bij Logopedie Westrand

Dit artikel verscheen in aangepaste vorm op de website van NVLF