Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Inhoud demo logopedie bijeenkomst

Leuk dat je aanwezig was bij onze bijeenkomst.
Zoals beloofd hieronder de onderwerpen die besproken zijn in de demo, met verdere informatie.
Onderaan vind je de extra onderwerpen waar tijdens de bijeenkomst geen ruimte/tijd voor was.

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met ons Service Centrum, 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl

Inhoud demo

Wachtwoord gebruik binnen Intramed

Een belangrijk onderdeel voor de beveiliging van de patiëntgegevens, is het wachtwoord waarmee je in Intramed inlogt.

Tweestapsauthenticatie
Vanaf versie 9.0 kun je gebruik maken van tweestapsauthenticatie bij het inloggen in Intramed. De 1e stap blijft je Intramed wachtwoord en de 2e stap is het invoeren van een beveiligingscode die je via een app genereert.

Herkomst / praktijk gevonden via
Om praktijkstrategieën te bepalen, is het interessant te weten hoe een patiënt je praktijk gevonden heeft. Heeft je Facebookpagina of promotiemateriaal het gewenste effect gehad? Bij de patiënt kun je registreren hoe hij de praktijk gevonden heeft.

Afspraken doorplannen
Vaak willen patiënten hun afspraken steeds op hetzelfde tijdstip op een bepaalde dag. Daarvoor is de optie “Meerdere vervolgafspraken maken…” beschikbaar in de agenda. Daarvoor klik je op de patiënt waarbij je vervolgafspraken wil inplannen, “Opties”, “Vervolgafspraak”, “Meerdere vervolgafspraken maken…”.

Signalering
Als je op een afspraak klikt in de agenda, wordt op de achtergrond een aantal controles uitgevoerd. Als er gegevens ontbreken, wordt dat rechtsboven in de agenda getoond. Naast de standaard controles kun je Intramed ook laten controleren of het sessiejournaal al volledig is ingevuld en of er al een vervolgafspraak ingepland is. Als je die controles wil laten uitvoeren, ga je naar menu [Systeem], [Organisatie], [Medewerkers], dubbelklik op een medewerker en ga verder bij stap 7.

Interne mail cliënt
Je kunt er voor kiezen om een e-mail bericht ín Intramed op te stellen. Je kunt het bericht dan ook naar de betrokkene(n) sturen en er direct nota’s, aanmaningen en/of documenten aan koppelen als bijlage.

Mail teksten
Bij sommige acties in Intramed wordt een automatische e-mail verstuurd. Bijvoorbeeld bij het online aanbieden van een vragenlijst en het online versturen van een nota. Je kunt de tekst van deze automatisch gestuurde e-mails aanpassen via menu [Systeem], [Ontwerpen], [Documenten], tabblad “2. E-mail”.

Weergave Instellingen
Als je verslaglegging doet in Intramed, werk je daarbij met een verslagleggingsrichtlijn. Elke verslagleggingsrichtlijn is ontwikkeld voor een bepaalde beroepsgroep paramedici en daarmee qua in te vullen gegevens anders. De wijze waarop je naar de verschillende formulieren, testen en vragenlijsten navigeert is wel altijd hetzelfde.

Veld instellingen en eigen invulinstructie
Via de richtlijninstellingen kun je de verslagleggingsrichtlijn gedeeltelijk naar je eigen hand zetten. Zo kun je bij velden instellen dat:

  • gegevens uit de vorige behandelepisode overgenomen kunnen worden;
  • een veld wel of niet verplicht is;
  • er standaardteksten gekozen kunnen worden;
  • velden geaudit kunnen worden;
  • er invulinstructies beschikbaar zijn.

Celf + Pearson vragenlijsten
Door een nieuwe mogelijkheid die in Intramed 9.1 is toegevoegd, kunnen we nu tabellen maken in onze verslagleggingsrichtlijnen. Daarmee is het mogelijk geworden om de CELF en Pearson vragenlijsten in onze verslaglegginsrichtlijnen in te bouwen.
Binnenkort leveren we een nieuwe revisie van de verslagleggingsrichtlijn uit, waar al een aantal van deze vragenlijsten in zitten. Als ze opgeleverd worden, vind je via deze link alle informatie.

Taken overzicht
In het takenoverzicht zien alle gebruikers hun eigen taken en kunnen direct kunt doorklikken naar de behandelepisode of patiëntgegevens. Er zijn 4 soorten taken en bij elke soort zie je, welke taken nu actueel zijn, welke dreigen te verlopen en welke al verlopen zijn. Ga naar menu [Bestand], [Takenoverzicht] om het overzicht te openen.

Management rapporten
Voor in je kwaliteitsjaarverslag en voor sommige verzekeraars is het nodig, dat je statistieken aanlevert over de in de praktijk behandelde klachten. Via Intramed kun je managementrapportages aanmaken. Ga naar menu [Rapporten], [Statistisch], [Managementinformatie…].

Bijeenkomst 10 oktober 2017 Houten

Document samenstellen uit afzonderlijke afbeelding
Je kunt een samengesteld document met afbeeldingen (bijvoorbeeld twee röntgenfoto’s) toevoegen aan het tabblad “… Documenten”. Dat tabblad is te vinden bij patiënten, artsen, behandelepisodes, medewerkers, verzekeraars, instellingen / adressen en crediteurs.

 

Resultaten van de vragen tijdens de presentatie