Wij bieden oplossingen voor de volgende beroepsgroepen:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Wij beschikken over de volgende producten:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Effectieve marketingtips voor (startende) praktijkhouders
Ben je een (startende) praktijkhouder? Dan hebben wij een aantal effectieve marketingtips om jou te helpen (meer loyale) patiënten te krijgen. Allereerst zit je in een groeimarkt, dat is natuurlijk al een heel mooi uitgangspunt! Dit komt mede door de vergrijzing en de toename aan chronische zieken. Ondanks Corona hebben paramedici als psychologen, ergotherapeuten, logopedisten e.d. het extreem druk! De marktvraag is er dus. Alleen mensen worden wel steeds kritischer in hun zoektocht naar de beste zorgverlener voor hun klacht. Hier komt marketing om de hoek kijken! Om jouw mede-therapeuten (of concurrenten) een stapje voor te blijven, is het belangrijk om jezelf en de praktijk goed op de (online) kaart te zetten.
Marketing tip 1: Focus je op een bepaald type patiënt
Een fout die vaak in marketing wordt gemaakt, is dat er voor een algemene marktbenadering wordt gekozen. Hoe algemener je de promoties en advertenties inzet hoe meer nieuwe patiënten je aantrekt, toch? Mis.
Hoewel je misschien denkt dat het je meer patiënten oplevert door je op een zo breed mogelijk publiek te richten, is niets minder waar. Het heeft juist het tegenovergestelde effect. Kies in plaats daarvan specifieke doelgroepen en pas je marketingboodschap daar helemaal op aan.
Praktijkvoorbeeld:
Ronald heeft een 4-jarig zoontje met spraakproblemen en kreeg de tip om een logopedist in te schakelen. Dus hij gaat online zoeken via Google op ‘kinderen met spraakproblemen in (plaatsnaam)’. Hij klikt op het eerste resultaat en komt op de website van een multidisciplinaire praktijk die allerlei soorten aandoeningen behandelt. Door de hoeveelheid informatie is het voor Ronald moeilijk om snel te bepalen of ze ook specifiek jonge kinderen met spraakproblemen behandelen. Dus hij keert terug naar Google en kiest het tweede resultaat. Hier komt hij op een ouderwetse website die weinig vertrouwen en professionaliteit uitstraalt. Door naar de derde link dus maar. Nu komt hij op een website met duidelijke uitleg over kinderlogopedie, welke behandelingen mogelijk zijn en wie de specialisten zijn. En hij kan zelfs meteen een afspraak online inplannen met de desbetreffende therapeut. Op de bedankpagina staan heel handig de vervolgstappen voor hem nog even uitgelegd.
Herken je dit een beetje uit je eigen zoekgedrag? Feit is dat mensen die via Google zoeken eigenlijk niet verder kijken dan de top 3. Dus zorg dat jouw praktijk daar dan tussen staat.
Hulp nodig met de promotie van je praktijk? ZorgPromotor helpt jou!
Nu is het een hele kluif om aan zoveel punten te denken als jij jouw praktijk op de kaart wilt zetten. En dan hebben wij het nog niet eens gehad over social media, hoe je je website kunt inrichten en hoe je aantrekkelijke nieuwsbrieven kunt versturen. En je weet wat ze zeggen: “Blijf bij je leest”.
ZorgPromotor staat tot jouw beschikking! Naast dat ze jou kunnen helpen met alle bovenstaande punten, zorgen ze ervoor dat jouw praktijk online zichtbaar(der) wordt, geven ze strategisch marketingadvies, kunnen ze je helpen met het ontwikkelen van een onderscheidende huisstijl en een compleet nieuwe site voor je ontwerpen en bouwen. Als kers op de taart, zijn ze ook nog eens helemaal gespecialiseerd in jouw branche! Hiermee komen wij weer terug bij marketingtip 1.
Gratis consult + korting op abonnement
Sluit je een Intramed Compleet pakket af? Dan kun je bij ZorgPromotor terecht voor een gratis telefonisch adviesgesprek van een uur, waarbij jij al je gerichte marketingvragen op hen af mag vuren. Kies je uiteindelijk voor een marketing-abonnement? Dan krijg je ook nog het eerste jaar €50 korting op het maandelijkse bedrag. Wil je meer weten? Kijk verder op www.zorgpromotor.nl, stuur een mail naar info@zorgpromotor.nl of bel naar 085-2738487.
Hopelijk tot snel!