Wij zoeken een klantgerichte Medewerker Service Centrum
Als medewerker op ons Service Centrum zorg je dat onze klanten worden geholpen bij het optimaal gebruik van onze software. Je hebt een passie voor het helpen van mensen met gebruikersvragen. Van het oplossen van de problemen krijg je een kick! Telefonisch en via email handel je binnenkomende vragen zelfstandig af, maar als je er niet uit komt, staan je collega’s klaar om je te helpen. Je staat onze klanten te woord op een vriendelijke wijze.
Wat vragen wij?
- Je hebt een afgerond MBO-diploma niveau 4
- Je bent klantgericht, hebt een goed inlevingsvermogen
- Je bent geduldig en stressbestendig
- Je bent analytisch ingesteld en wilt alleen het allerbeste
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B
- Je kan goed werken in teamverband
- Het is een pré als je affiniteit hebt met IT of met de (para)medische zorg
Wat bieden wij?
- Ook hier, een uitdagende functie binnen een heel tof team
- Een vooruitstrevende organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief
- Een directe verantwoordelijkheid voor je dagelijkse taken
- Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
- 28 vakantiedagen
- Opleidingsmogelijkheden
- Elke dag een geweldige lunch
- Je bent er misschien nog niet mee bezig, maar je krijgt een erg goede pensioensregeling
Als je start krijg je natuurlijk een interne opleiding en leer je heel het bedrijf kennen.
Dienstverband
We zijn op zoek naar collega’s voor 24 tot 40 uur.
Wat voor contract krijg je?
Je begint met een tijdelijk contract van 6 maanden en een maand proeftijd. Het gaat om een functie voor langere tijd met (natuurlijk) de intentie tot een vast dienstverband.
Solliciteer nu
Stuur je CV en motivatie naar Zwanie Kolster via: sollicitatie@convenient.nl