Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

5 quick wins nog dit jaar in Intramed

6 september 2022 – Enkele weken geleden hebben al onze klanten een uitnodiging ontvangen voor het invullen van een survey over quick wins (kleine verbeteringen in de software). Jullie  konden uit een lijst van 13 punten kiezen, welke 5 punten je graag op korte termijn in Intramed wil terugzien. Er is massaal op gereageerd en dat is heel fijn en daar bedanken wij je voor.

De top 5 is intern besproken en afgestemd en dit zijn de 5 punten die jullie het liefst opgelost zien. Deze punten zitten nog dit jaar in Intramed! Een paar in oktober en een paar in december.

  1. Indicatiecodes koppelen aan verwijsdiagnosecodes (zodat je minder fouten maakt in het combineren van de indicatiecode met verwijsdiagnosecodes).
  2. Declaratienummer ieder jaar automatisch wijzigen (zodat je declaratienummer altijd begint met het jaartal waarin de declaratie is gedaan).
  3. Toestemmingen voor PREM/NIVEL/LDF/Nota’s per e-mail etc. op een standaard waarde kunnen instellen (zodat je niet iedere keer dit weer hoeft in te stellen bij een nieuwe patiënt).
  4. Bij inzien declaraties methode e-mail toevoegen (zodat je snel kan zien dat nota via e-mail is gegaan).
  5. Afspraakbevestiging bij wijzigen / kopiëren / plakken (zodat de patiënt altijd een afspraakbevestiging krijgt en dus weet wanneer zijn afspraak is).

 

De komende tijd gaan we vaker dit soort ontwikkelpunten voorleggen aan jullie (onze gebruikers) en kijken waar de meeste behoefte aan is. Zo werken we samen aan een nog beter Intramed!