Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Aan de andere kant van de servicelijn: Tymon

25 november 2021 – Bel je ons Service Centrum? Dan krijg je Tymon misschien wel aan de lijn. Hij is eerstelijns supportmedewerker en hij wordt betrokken bij de ontwikkeling van Intramed nxt. Lees hoe hij zich voorbereidt op de komst van ons nieuwe softwarepakket.

Tymon is onderdeel van het nxt-team: het team dat hard werkt aan de uitrol van ons spiksplinternieuwe softwarepakket Intramed nxt. Tymon: “In deze software moet ik natuurlijk ook de weg op mijn duimpje leren kennen. En omdat Intramed nxt uitgerold wordt in fases, leiden mijn nxt-collega’s me ook stap voor stap rond door het programma.” 

De stem van de klant
“Ik voel me vereerd dat ik word betrokken bij het nxt-team. Dit is immers vooralsnog maar voor drie support-collega’s weggelegd. Het bijzondere aan de nxt-aanpak is dat we praktijken betrekken bij de ontwikkeling van de software. Van hen krijgen we steeds feedback waar we ook écht iets mee kunnen en doen. En als supportmedewerker ben je eigenlijk de stem van de klant binnen het proces. Je hoort namelijk welke problemen er spelen en waar mensen tegenaan lopen. Dit kun je dan direct terugkoppelen aan de developers.” 

Oplossingen in begrijpelijke taal
Tymon: “Twee keer in de week komen we (digitaal) samen. Hoe staat de ontwikkeling ervoor en hoe loopt het proces? In die meetings worden we opgeleid en leren we in begrijpelijke taal hoe het softwarepakket in elkaar zit en hoe je technische issues kunt vertalen. Zo kunnen we de gebruikers straks zo goed mogelijk begeleiden.” 

Al bel je tien keer op een dag…
Tymon, wat is jouw geheim voor een tevreden klant? “Persoonlijke aandacht! Ik neem echt de tijd en leg stap voor stap uit – in begrijpelijk taal – hoe mensen het zelf kunnen doen. Al bel je tien keer op een dag: daar zijn wij voor. Mijn doel? Dat klanten de telefoon opleggen met méér antwoorden dan waar ze eigenlijk naar vroegen. Daar krijg ik nou echt energie van!”