Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Al 200.000 patiënten helpen jou bij de administratie

15 januari 2018 – Steeds meer praktijken betrekken de patiënt bij het doen van de administratie. Bijvoorbeeld door patiënten zichzelf te laten inschrijven via de praktijkwebsite, online afspraken in te plannen en/of vragenlijsten digitaal af te nemen. Super handig, want hierdoor besparen therapeuten veel administratieve tijd. Tijd die weer besteed kan worden aan het échte zorg verlenen.

In 2015 konden zo’n 50.000 patiënten aan de slag met wat wij noemen ‘de online diensten van Intramed’. Inmiddels is dat aantal verVIERvoudigd! Al 200.000 patiënten schrijven zichzelf online in, maken zélf afspraken en beantwoorden vragenlijsten voorafgaand aan de behandeling. Wanneer het hén uitkomt en waarbij de informatie direct in Intramed verwerkt wordt.

Therapeuten en behandelaars reserveren zelf in hun agenda tijdsblokken waarbinnen patiënten afspraken kunnen (her)plannen. Zo hou jij controle over je agenda, maar heeft je patiënt de vrijheid om te bepalen wanneer hij of zij een afspraak wil maken. En de gegevens uit de online intake en/of vragenlijsten worden direct gekoppeld aan het juiste patiëntendossier, maar pas wanneer jij de gegevens hebt goedgekeurd. Zo voorkom je vervuiling in het dossier, en kun je tijdens de eerste afspraak je patiënt om toelichting vragen over een bepaalde vraag/ antwoord bijvoorbeeld.

Meer informatie

De online diensten verlagen de administratieve druk voor jou als therapeut. En patiënten zien het als toegevoegde waarde dat jouw praktijk online bereikbaar is. En zeg nou eerlijk, hoeveel tijd zou het schelen als een patiënt zelf zijn gegevens online in zijn dossier zet en een afspraak maakt? Tijd die je (beter) kunt besteden aan de hulpvraag.

Meer informatie over de online diensten