Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Belangrijk! Ons facturatieproces wijzigt

20 september 2016 – We willen het proces van betalen eenvoudiger en toegankelijker voor je maken. Daarom hebben we in het facturatieproces een aantal (extra) mogelijkheden toegevoegd die per 1 januari in zullen gaan. En omdat iedere praktijk anders is, vragen we je om jouw voorkeuren aan ons door te geven.

Onlangs heeft u als klant een e-mail ontvangen waarin we je vragen om je voorkeuren door te geven rondom de facturatie. Het is belangrijk om te reageren op de e-mail, zodat we tijdig je voorkeuren kunnen verwerken in onze administratie.

Let op! Zorg dat je alle stappen doorloopt en aan het einde op verzenden klikt.

Meer informatie

Heb je deze e-mail niet ontvangen, laat het ons dan voor 1 oktober weten via info@intramed.nl.