Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Berichtendienst in Intramed

19 april 2017 – Lees je trouw de berichtendienst in Intramed? Gemiddeld twee keer per week sturen we je een bericht die direct te zien is als je Intramed opstart. We gebruiken de berichtendienst alleen voor belangrijke wijzigingen of voor beroepsinhoudelijke informatie. Je ontvangt geen commerciële berichten. Zo ben je het snelst op de hoogte!

Hoe weet ik welk bericht voor mij is?
Door de korte omschrijving kun je direct zien of het bericht voor jou interessant is om te lezen. Je kunt ook filteren zodat je alleen de actieve berichten te zien krijgt. Dit zijn er vaak niet meer dan tien tegelijk. En mocht je een bericht gemist hebben of later willen terug lezen, dan kan dat. Alle oude berichten blijven beschikbaar om te lezen, ook als deze al vervallen zijn.

Hoe stel ik de berichtendienst in?
Krijg je de berichten niet bij het opstarten te zien, dan kun je dit instellen in je eigen medewerkergegevens op tabblad ‘3. Instellingen’. Ook kun je altijd nog de berichten ophalen en lezen via [Extra], [Berichten van Intramed].

Meer informatie

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kun je contact opnemen met ons Service Centrum via 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl.