Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Focus op verbeteringen en afspraken

11-07-2022 – Wij willen niks liever dan jou zo goed mogelijk ondersteunen in je dagelijkse werkzaamheden. Zodat jij meer tijd overhoudt voor het verlenen van de beste zorg aan jouw cliënten. Wij beseffen ons heel goed dat we hier de afgelopen periode helaas onvoldoende in geslaagd zijn. Daar gaan we nu echt verandering in aanbrengen! Via deze mail brengen wij je graag op de hoogte van belangrijke actuele ontwikkelingen en keuzes bij Intramed.

Helder en transparant werken aan klantafspraken

Vanaf nu gaan we werken met heldere klantafspraken, beloften die wij jou het komend half jaar doen. En hier mag je ons aan houden. Want hiervoor geldt: afspraak = afspraak. Elke maand gaan we  de voortgang van deze klantafspraken aan je rapporteren. Jaarlijks stellen we deze klantafspraken  samen met onze klanten opnieuw vast. De eerste klantafspraken voor 2022 zijn al gemaakt. Aantoonbare performance verbetering is hierin de belangrijkste afspraak.

Hou je postvak in de gaten, want binnenkort ontvang je van ons meer informatie per post over de eerste klantafspraken voor 2022. Al nieuwsgierig wat de afspraken zijn? Bekijk ze vast via onderstaande button.

De klantafspraken

De belangrijkste afspraak: Focus op een snel en stabiel Intramed

In onze ambitie om te bouwen aan betere zorg zijn wij met veel energie en enthousiasme gestart met de volgende stap naar betere zorg; Intramed nxt. Wij kozen voor zoveel mogelijk focus op de ontwikkeling van deze vernieuwde software, zodat wij onze klanten hier zo snel mogelijk blij mee konden maken. Echter, de kwaliteit van ons huidige Intramed is hierdoor onder druk komen te staan. Ondanks onze recente inspanningen om dit te verbeteren blijkt dat teveel klanten nog niet fijn werken met Intramed Online, met name door onvoldoende snelheid en stabiliteit.

Dat moet anders! Intramed is de software waar jij als zorgverlener dagelijks mee werkt en die jou heel goed moet ondersteunen en ontzorgen in je dagelijkse werkzaamheden. Hierop moet je kunnen bouwen en vertrouwen. Dit is nu onvoldoende het geval. Daarom hebben wij een belangrijk besluit genomen. We pauzeren de ontwikkeling van Intramed nxt en focussen ons eerst weer op een goed, snel en stabiel Intramed die fijn werkt en jou tijd bespaart. Dit is dan ook onze eerste en belangrijkste klantafspraak voor 2022.

We hechten veel waarde aan hoge klanttevredenheid en beseffen ons heel goed dat we er alles aan moeten doen om dit weer waar te gaan maken. Wij zijn ervan overtuigd dat deze focus op verbetering en afspraken ervoor zal zorgen dat Intramed weer jouw vertrouwde Intramed wordt en blijft.

Heb je vragen of feedback? Laat het ons weten!
Je accountmanager zit voor je klaar via 0182 – 621 191 of mail naar info@intramed.nl.
We staan je graag te woord.