Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Hulp bij de praktijkvoering in Intramed

21 maart 2018 – Je kunt in Intramed bijhouden wat de laatste bezoekdatum is geweest van je cliënt. Misschien is hij/zij een tijd niet geweest en is dat aan de aandacht ontsnapt? Of breng in kaart hoe je cliënten bij jouw praktijk terecht zijn gekomen. Zo weet je wie doorverwezen is door een huisarts, specialist of verzekeraar. Maar ook of een advertentie bijvoorbeeld nieuwe cliënten heeft opgeleverd.

Een overzicht van al onze tips & tricks filmpjes vind je op ons YouTube-kanaal.