Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Innovaties van Intramed

9 september 2019 – Intramed is bezig met een stevige innovatieslag. Begin dit jaar zijn we gestart met een aantal vernieuwende oplossingen. Tijdens het Intramed Congres hebben we daar onder andere Intramed Insight, Intramed Assist, MijnIntramed en Vernieuwde Online Inschrijving van kunnen laten zien en momenteel rollen we de oplossingen langzaam uit. En we zijn nog lang niet klaar met innoveren!

Wij leveren oplossingen waar je op kunt rekenen zodat jouw praktijkvoering vlekkeloos verloopt, zodat je zorgprofessional en ondernemer kunt zijn. Dit doen we door zorgzaam, meedenkend vooruitdenkend en initiatiefrijk te zijn. Omdat wij de laatste tijd zo veel gereleased en ontwikkeld hebben, een overzicht:

In Intramed versie 9.9 zitten tal van verbeteringen voor o.a. het inschrijfproces van een nieuwe patiënt. Deze ‘workflowverbeteringen’ zorgen ervoor dat je veel sneller iemand op een juiste manier kunt inschrijven, maar ook op een juiste manier kunt declareren.

Intramed Assist zorgt ervoor dat je de telefoon bijna niet meer hoeft op te nemen. Daarom is het niet meer nodig een behandeling te onderbreken om een patiënt zélf telefonisch te woord te staan. Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde praktijk bijna 24 minuten per dag kwijt is aan simpele telefoontjes.

Deze administratieve rompslomp en tijdrovende zaken kun je gemakkelijk uitbesteden. Intramed en Infomedics komen naast D-Pay met D-Pay Lite. Hiermee krijgt de patiënt de mogelijkheid om de factuur via iDeal te betalen. Wordt er niet betaald? Dan krijg jij binnen twee werkdagen gewoon je geld van Infomedics, zij nemen het debiteurenrisico op zich en gaan achter het openstaande bedrag aan. Je kan D-Pay Lite hier aanvragen.

Door te koppelen aan ZorgDomein heb je geen ‘last’ meer van patiënten die tweemaal hun verhaal moeten doen. Je kan je direct inlezen en gelijk starten met het behandeltraject.

Vorig kwartaal schreven wij al dat wij hebben geïnvesteerd in een tool om de managementinformatie uit Intramed te verbeteren en inzichtelijk te maken via mooie, overzichtelijke dashboards. Op het Intramed Congres hebben wij de concept dashboards laten zien. Ondertussen maken de eerste praktijken al gebruik van deze mooie dashboards: Intramed Insight.

Toekomst
Vernieuwde Online Inschrijving gaat er voor zorgen dat je patiënt zich makkelijker en sneller kan inschrijven via jouw praktijkwebsite. En er zal rekening worden gehouden met jouw agenda. Het zorgt ook voor een drempelverlaging om je in te schrijven (geen zin of tijd om te bellen).

MijnIntramed gaat dé startpagina worden voor de praktijk. Met handige snelkoppelingen, informatie en inzichten direct naar en uit Intramed, maar ook naar externe partijen, zal dit de basis worden voor de praktijk. Zo is iedereen op de hoogte van wat er speelt.

Het aanvraagportaal is geen innovatie voor jou en de patiënt, maar voor jou en Intramed. Het portaal gaat het makkelijker maken voor jouw praktijk om diensten van Intramed aan te passen of aan te vragen. Ook gaat het makkelijker worden om cases aan te maken of het aantal therapeuten aan te passen. Ook komt er een grote kennisbank.

Nieuwe look & feel Intramed gaat het volgende grote project worden waarvan we je binnenkort goed op de hoogte gaan houden. We zijn van plan om veranderingen in de look, lay-out en het gebruik van de Intramed-software te maken, zodat je er veel gemakkelijker mee kunt werken. Dit, natuurlijk, zonder afscheid te nemen van de uitgebreide mogelijkheden binnen Intramed.
We gaan zo goed mogelijk rekening houden met de wensen en verwachtingen van gebruikers. Dit gaat over knoppen, velden, taalgebruik, kleuren, maar gaat er vooral voor zorgen dat jij veel efficiënter met onze software kunt werken. Meer daarover lees je hier.