Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Intramed versies 9.1 en 9.2 en highlights 2018

13 september 2017 – Op dit moment zijn we druk bezig met de komende versies voor dit jaar en kijken we ook alvast vooruit naar volgend jaar. Dit jaar komen we nog met 2 versies; Intramed versie 9.1 en versie 9.2. Ook voor volgend jaar hebben we alvast een aantal goede en leuke ideeën!

Intramed versie 9.1
Voor Intramed versie 9.1 zijn we bezig met een aantal leuke oplossingen. Zo wordt het mogelijk om binnen de ontwerpen van de verslaglegging tabellen te gebruiken. Hiermee kunnen bijvoorbeeld complexere meetinstrumenten als de CELF (logopedie) overzichtelijk getoond worden in Intramed en kunnen we de verslaglegging voor sommige formulieren compacter maken.
De CELF zal later dit jaar uitgeleverd worden.
Ook worden de NIVEL export logopedie en SBG export (GGZ) verbeterd. Verder werd bij de automatische incasso niet goed gekeken naar de juiste lay-out. Dit wordt ook hersteld in Intramed versie 9.1.

Intramed versie 9.2
Eind december staat Intramed versie 9.2 op de planning en worden de Online diensten uitgebreid.
Nu is het alleen mogelijk dat patiënten binnen een bestaande afsprakenserie een afspraak online kunnen verplaatsen. Straks wordt het mogelijk om als patiënt een nieuwe klacht rechtstreeks in de agenda van de therapeut in te plannen. Uiteraard bepaal je zelf of dit wenselijk is voor jouw praktijk en of je dit aan wilt bieden, het is dus optioneel.

De analyse op behandelprotocollen wordt makkelijker. Alle dossiers over een bepaalde klacht of behandelprotocol en over zorgprofessionals heen worden in kaart gebracht met essentiële informatie over de behandeltrajecten zoals gemiddeldes, duur van het traject en uitkomsten van meetinstrumenten.

Ook gaan we er voor zorgen dat je de verslagleggingsrichtlijnen eenvoudig vanuit Intramed kunt updaten. Je krijgt een melding dat er een nieuwere versie van de richtlijn beschikbaar is, waarna je kunt updaten. Zo ben je er zeker van dat je met de nieuwste versie van de richtlijn werkt en zijn handmatige handelingen zoals het downloaden vanaf de Intramed website verleden tijd.

Daarnaast worden er nog tal van kleinere verbeteringen doorgevoerd in de agendawizard, en verbeteringen t.a.v. het rapport productiviteitsanalyse.

Volgend jaar
Voor volgend jaar willen we een aantal ontwikkelingen nu alvast uitlichten:

  • Er gaat gekeken worden naar uitbreidingen op Intramed mobiel zoals de 2 Factor Authentication (2FA), waarna we ook willen kijken naar het bijhouden van behandeljournaals. Daarnaast willen we het mogelijk maken om afspraken te verwijderen.
  • Verder zijn we op dit moment in gesprek met ZorgDomein om een koppeling te realiseren tussen Intramed en ZorgDomein. ZorgDomein biedt de patiëntgegevens digitaal aan en Intramed kan deze gegevens vervolgens geautomatiseerd verwerken. Zo vereenvoudigen we het matchen van patiëntgegevens met bestaande patiënten en ondersteunen we het correct inschrijven van nieuwe patiënten.
  • Naast de overdracht van verwijzingen via Zorgdomein is er ook behoefte om beveiligd te
    e-mailen naar andere zorgverleners en patiënten. Ook hierover zijn we in gesprek met verschillende partijen.
  • Qualiview bevraagt de fysiotherapie patiënt na het afsluiten van het behandeltraject met de PREM vragenlijst fysiotherapie. Als de patiënt ontevreden is of e.e.a. niet goed begrepen heeft, dan kan dit voor deze patiënt niet meer bijgesteld worden. Dat is erg jammer. Vandaar dat het straks mogelijk is om een aantal vragen al na de 2e behandeling te stellen (mits er ook een 3e afspraak staat). Om het laagdrempelig te maken, gaan deze vragen getoond worden in de HWO-AfsprakenApp (voor fysiotherapie). De antwoorden moeten vervolgens teruggekoppeld worden naar Intramed. Voor dit soort ontwikkelingen is het ook van belang dat de privacy van je patiënten wordt gewaarborgd en alles veilig gebeurt. Daarom houden we de nieuwe AVG-wetgeving (Algemene Verordening Gegevensbescherming) welke ingaat per 25 mei 2018 goed in de gaten. (Overigens zal die wet ook nog de nodige ontwikkelingen met zich meebrengen voor volgend jaar.)
  • Tenslotte willen we volgend jaar Intramed ook uitbreiden met nieuwe managementinformatie, waarmee het eenvoudiger wordt om bepaalde informatie uit Intramed te halen. Met allerlei ontwikkelingen zoals het EffectiviteitsTraject en de uniforme behandelindex wil je je praktijk zo snel mogelijk bijsturen indien dit nodig is.

Uiteraard houden we je op de hoogte van wanneer een nieuwe versie verschijnt en wat de precieze inhoud is.