Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Intramed volop in ontwikkeling

15 september 2020 – We staan niet stil rondom de ontwikkeling van het vernieuwde Intramed. Half augustus vond er weer een usertest plaats. Dit keer over het EPD, maar ook over complete workflows zoals het inplannen van een cliënt.

Diverse scenario’s werden voorgelegd

In de test kregen therapeuten van zes verschillende praktijken een aantal scenario’s voorgelegd. Binnen deze scenario’s kregen zij diverse taken om uit te voeren. Denk hierbij aan een afspraak inplannen voor een bestaande cliënt met een nieuwe klacht. Hoe ga je dat doen? Tijdens het doorlopen van de taak en bijbehorende schermen vragen wij continu wat er verwacht wordt en hoe de therapeut dit graag zou zien. Antwoorden hierop zien wij als belangrijke feedback die wij meenemen in de bouw van het vernieuwde Intramed.

Waardevolle feedback en nuttige goudentips

De deelnemende therapeuten gaven deze test gemiddeld een 8, waardoor ook wij positief terugkijken op deze usertest. Waardevolle feedback en nuttige gouden tips geven ons weer de mogelijkheid de schermen nog gebruiksvriendelijker en logischer te maken.

 

Sneak preview van een aantal schermen