Maatregelen voor kortere wachttijden

8 december 2022 – De drukke maanden op ons Service Centrum komen er weer aan. In deze periode zijn onze wachttijden dan vaak langer dan normaal. Wij vinden dit erg vervelend. Daarom hebben wij maatregelen genomen om de wachttijden zo laag mogelijk te kunnen houden.

Openingstijden Service Centrum: van 08:00 – 17:00

Enige tijd geleden hebben wij een uitvraag gedaan bij onze klanten rondom de avondopening van ons Service Centrum. Uit de resultaten bleek dat 67% niet of nauwelijks gebruik maakt van de avondopening. Ook in onze statistieken zien we dat het aantal meldingen die in de avond binnenkomen relatief laag zijn. Daarom hebben we besloten om de openingstijden tijdelijk aan te passen. Om te zorgen dat we overdag zoveel mogelijk mensen beschikbaar hebben op ons Service Centrum is de avondhelpdesk vanaf 19 december tot eind februari gesloten. Hierdoor zijn we overdag met een volledige bezetting en kunnen we jouw vraag snel beantwoorden.

Het Service Centrum is bereikbaar van ma-vr  08.00 – 17.00 uur*
*dinsdagen van 12.00 – 13.30 uur niet bereikbaar.
In deze tijd wisselen wij kennis met elkaar uit en bekijken we onze processen. Zo kunnen we jou op het hoogste niveau blijven helpen.

Piek en daluren

Kijkend naar de drukste momenten van de dag zien we dat ons piekmoment tussen 09:00u en 15:00u is. Heb jij meerdere vragen of vind je het gewoon fijn als we wat langer de tijd voor je kunnen nemen? Dan kan je het beste voor 9:00u of na 15:00u contact met ons opnemen.

IntramedExpert.nl en het klantportaal voor meer zelfregie

Regelmatig krijgen wij vragen over hoe een functionaliteit in Intramed werkt of hoe je een bepaalde instelling inregelt. Wij merken dat er vaak veel tijd zit in de uitleg hiervan of in het instellen. Wist je dat je zelf ook veel uitleg kan vinden? Zo voorkom je dat je in een wachtrij komt te staan en kun je op elk moment van jouw voorkeur hier rustig mee aan de gang gaan. Mooi bijkomend voordeel, je leert Intramed nog beter kennen!

Intramed Expert

Bij Intramed Expert hebben we alle hulp-, kennis- en cursusmiddelen gebundeld, zodat je nog maar op één plek hoeft te zoeken. Zo kun je er terecht voor korte tekstuele uitleg, tutorial-video’s, cursussen, webinars en e-learnings. Plaats je zoekopdracht en ga zelf aan de slag met Intramed zonder tussenkomst van het Service Centrum op het tijdstip van jouw keuze. Kijk snel op intramedexpert.nl

Mijn Intramed

Sinds november is ons klantportaal, Mijn Intramed, voor alle klanten beschikbaar. In Mijn Intramed maak je gemakkelijk een melding van een niet urgent probleem of vraag op een moment die jou uitkomt. Je kunt er ook zaken regelen van administratieve aard (aantal zorgverleners, facturen, extra services activeren).

De persoon die binnen jouw praktijk bekend staat als eerste aanspreekpunt voor Intramed heeft toegang tot Mijn Intramed. Deze persoon kan via Mijn Intramed meerdere collega’s toegang geven (als dat wenselijk is). Inloggen op Mijn Intramed kan via mijnintramed.nl.

Tijdelijk geen belafspraken mogelijk

Om de wachttijd zo laag mogelijk te houden laten wij alle Service Centrum medewerkers mee bellen. De mogelijkheid om belafspraken te maken wordt daarom tijdelijk uitgezet. Zodra dit weer mogelijk is communiceren we dat aan alle klanten.