Misschien ook iets voor jou? Wij zoeken nog parttime docenten!
Wij bieden oplossingen voor de volgende beroepsgroepen:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Wij beschikken over de volgende producten:
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Uitstekende service
Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.
Nieuwe openingstijden afdeling administratie
19 november 2020 – De meeste administratieve zaken regel je tegenwoordig online. Op onze website geef je al je wijzigingen door via de menubalk bovenin [mutaties doorgeven] of klik hier. Wij zorgen er dan voor dat we dit op de juiste manier voor je afhandelen.
Om te zorgen dat de administratieve wijzigingen ook goed en op tijd voor je worden doorgevoerd gaan we de openingstijden aanpassen.
We zijn per 1 december iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 14.00 uur. Je kunt dan contact met ons opnemen op 0182 – 621 157.
Mailen kan natuurlijk altijd: administratie@intramed.nl.
Het is nu ook mogelijk om een belafspraak te maken. Via onze website geef je zelf aan wanneer je het liefst gebeld wilt worden!
Door deze aanpassing hopen we je nog beter van dienst te zijn.