Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Overeenkomsten VGZ in 2017; debiteurenrisico wordt jouw risico!

15 november 2016 – Met ingang van 1 januari 2017 neemt ziektekostenverzekeraar VGZ het debiteurenrisico van de rechtstreeks door jou ingediende declaraties niet meer over. Nu is het (nog) zo dat VGZ voor het gedeelte dat zij niet vergoed, jouw cliënt een acceptgiro stuurt of dit verrekent via een automatische incasso.

Vanaf 1 januari 2017 is het risico van niet-betalende cliënten volledig voor jouw eigen rekening. Bovendien krijg je te maken met extra administratieve lasten, omdat VGZ alleen verrichtingen zal accepteren die onder de aanvullende verzekering vallen.

De eerste 20 behandelingen van een chronische indicatie, worden vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Als de cliënt geen aanvullende verzekering heeft, betaalt hij deze behandelingen zelf. Vanaf de 21e behandeling worden de kosten vergoed vanuit de basisverzekering.
Kortom – wat buiten de aanvullende verzekering valt, moet je rechtstreeks gaan factureren aan de cliënt.

Als je niet zit te wachten op een combinatie van het debiteurenrisico en de rompslomp van zelf factureren, dan is de oplossing eenvoudig: Lever (ook) deze declaraties voortaan rechtstreeks bij Infomedics aan.

Met het product D-Pay (van Infomedics) zorg je ervoor dat je geen omkijken meer hebt naar je cliëntnota’s. Je wordt altijd op tijd betaald, loopt geen financieel risico en houdt meer tijd over voor je cliënten. Bovendien wordt je relatie met de cliënt niet negatief beïnvloed door lastige vragen over de nota. Die vragen kunnen namelijk doorverwezen worden naar Infomedics. Een team van deskundige medewerkers staat jouw cliënten namens de praktijk te woord.

Meer informatie

Neem vandaag nog contact op met Infomedics over D-Pay via 088 – 6555 985 voor meer informatie of het maken van een vrijblijvende afspraak.