Maatwerk in een nieuw jasje: Professional Services
5 december 2022 – In het nieuwe jaar bieden we meer mogelijkheden voor maatwerk. Wil je bijvoorbeeld hulp bij de tarievenupdate of boekhouding, 1-op-1 begeleiding over een bepaald onderwerp of een eigen meetinstrument? Het kan allemaal.
Voor veel praktijken is software (dus ook Intramed) best een uitdaging. Dat snappen we als geen ander, dus bieden we je hulp op zo veel mogelijk manieren. De makkelijkste (en gratis) manier is ons online kenniscentrum IntramedExpert waar je 7 dagen per week, 24 uur per dag terecht kunt voor allerlei toelichting en uitleg. Maar uiteraard staan onze kanjers van het Service Centrum ook voor je klaar.
Andere koers in 2023
We krijgen regelmatig vragen van klanten over specifieke oplossingen of hulp voor hun praktijk. Uiteraard geven we graag gehoor aan dergelijke verzoeken. Daarom starten we vanaf 1 januari met nieuwe maatwerk dienstverlening: Professional Services.
Dit betekent dat je onze expertise op aanvraag kunt inschakelen om je eigen werk makkelijker, efficiënter, sneller of beter te maken. Dat doe je eenvoudig via je accountmanager, het service centrum of – in sommige gevallen – via de website. Dergelijke hulp valt buiten de reguliere werkzaamheden van het Service Centrum, dus daar hangt een apart prijskaartje aan. Hieronder enkele voorbeelden (excl. btw):
- Tarievenupdate: €50 (of €95)
De jaarlijkse tarievenupdate kan je zelf doen. Maar laat je je liever ontzorgen of besteed je je tijd liever anders? Dan kan dat!
Voor ingewikkelder tarievenupdates (zoals GLI, GGZ, Zorg1, FysioTopics en podotherapie) geldt een afwijkend tarief. Wat voor jou geldt, lichten we toe in het gesprek. - Hulp bij je boekhouding: €160
Je boekhouding wil je op orde hebben, dus je wilt dat alles netjes klaar staat. Maar niet iedereen is daar even bedreven in. Wij lopen het graag aandachtig met je door, zodat het volgende keer een fluitje van een cent wordt. - Eigen formulier/meetinstrument: €260
Voor als je wilt werken met je eigen onderzoekformulier, incl. vragenlijst en testverslag - Privé-opleiding (dagdeel) voor 5 collega’s: €750
Iedereen liever in huis laten trainen voor een van onze standaard cursussen en zo maximale interactie mogelijk maken? Dat kan. En het is zelfs goedkoper dan iedereen naar een aparte klassikale cursus te sturen.
Een maatwerk training per praktijk is overigens ook mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden.
Heb jij een bepaalde wens voor je eigen praktijk? Bespreek de mogelijkheden met je accountmanager.
Wat is het verschil met de reguliere werkzaamheden van het Service Centrum?
Ons Service Centrum scoort al jaren hoge tevredenheidscijfers (8,4 in 2022). Uiteraard blijven we onze support op reguliere productondersteuning bieden, helpen we je op weg met (korte) vragen en bieden we je zoveel mogelijk gratis hulpmiddelen om zelf aan de slag te kunnen (zoals handleidingen, stappenplannen, IntramedExpert en de help-functie binnen Intramed). En als iets niet werkt binnen de software, dan fixen we het.
Maar we merken ook dat onze service hier en daar uit de bocht vliegt. Met als resultaat lange(re) telefoongesprekken, dus lange(re) wachttijden voor andere klanten. Dat gaan we vanaf 2023 efficiënter aanpakken. Concreet betekent het dat we voor extra inspanningen (buiten het reguliere ‘Service Level Agreement’) een vergoeding vragen. Je krijgt daarvoor al onze aandacht en we zorgen hoe dan ook dat je antwoord op je vraag of probleem krijgt. Uiteraard zorgen we dat je vooraf weet waar je aan toe bent en wat je krijgt. Dat is een relatieve (eenmalige) investering, aangezien je met een betere inrichting of hoger kennisniveau Intramed optimaal voor jou laat werken.