Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek

19 december 2019 – Eind oktober is het klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Dank aan de vele klanten die daar aan mee gedaan hebben! We zijn trots op de mooie cijfers die jullie geven voor onze mensen en software. Maar we gaan ook zeker aan de slag met jullie verbeterpunten.

 

Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Klanten zijn de belangrijkste drijfveer bij alles wat we doen binnen Intramed. Daarom zijn we altijd benieuwd naar de mening van onze klanten, positief of negatief. Eind oktober hebben vele van jullie je mening gegeven via het klanttevredenheidsonderzoek 2019. We delen de belangrijkste resultaten graag met jullie.

Tevredenheid over onze medewerkers

Onze medewerkers krijgen een dikke 8! Ze worden ervaren als vriendelijk (8,6), deskundig (8,5), meedenkend en begripvol. Hoewel onze bereikbaarheid ook goed beoordeeld werd (7,9), kwamen daar ook enkele verbetersuggesties. Soms zijn de wachttijden aan de lange kant of ziet men graag langere openingstijden.
Maar toch zijn deze medewerkers en de service die ze verlenen de belangrijkste reden om bij Intramed klant te zijn/blijven.

Tevredenheid over onze software

Ook de software van Intramed kan rekenen op een mooie beoordeling. Het declaratieproces en de betrouwbaarheid scoren beide een 8,2. De updates van de software en de communicatie daarover zijn andere positieve punten. Uiteraard werden er ook kritieke noten geuit. Zo zijn de traagheid van het systeem en het vele klikken voor redelijk wat mensen een doorn in het oog. Andere wensen voor verbetering zijn de vormgeving, een makkelijkere inlog en een betere agenda.

Behoefte aan nieuwe of verbeterde diensten

De deelnemers hebben ook aangegeven wat volgens hen prioriteit zou moeten krijgen. Als eerste moet gewerkt worden aan het verminderen van de administratieve lasten door slimmere software-oplossingen. Minder kliks en snellere verslaglegging scoorden ook hoog. Daarnaast is er ook een duidelijke behoefte geuit om jullie te helpen bij betere inzage in jullie praktijkvoering (managementinformatie) en diensten om je cliënten te ondersteunen.

Wat gaan we met de informatie doen?

Al deze input is zeer waardevol. We zijn de deelnemers dan ook zeer dankbaar!
De informatie helpt ons bij het maken van keuzes. Welke ontwikkeling krijgt voorrang, welke extra diensten moeten meer aandacht krijgen? Op sommige wensen kunnen we al concreet antwoord geven met een dienst (bijv. Intramed Insight voor betere zicht in je praktijk of MijnZorgApp voor ondersteuning van je cliënten). Deze twee diensten zijn voorlopig alleen nog beschikbaar voor de fysiotherapeuten. Andere wensen nemen we mee in de plannen voor 2020. Daarover informeren we je graag na de feestdagen.