Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Richtlijn Taalontwikkelingsstoornis (TOS) beschikbaar

2 augustus 2018 – Sinds eind juli is de Taalontwikkelingsstoornis (TOS) module geïntegreerd in Intramed. Hierdoor kan informatie bij een (vermoedelijke) TOS op een gemakkelijke en gestructureerde wijze worden vastgelegd. Dit zorgt voor een administratieve lastenvermindering.

De nieuwe richtlijn Taalontwikkelingsstoornis (TOS) van de NVLF is beschikbaar als aanvullend formulier binnen Intramed. In dit formulier kun je alle stappen van de richtlijn TOS doorlopen en is beschikbaar voor alle logopedisten.
Je kunt dit formulier aan de behandelepisode toevoegen. Klik hier voor hulp bij het toevoegen van een registratie formulier aan de behandelepisode.

Voor het importeren van deze richtlijn is minimaal Intramed versie 9.4 nodig. Controleer welke versie je gebruikt via menu [Help], [Info].
De richtlijn wordt uitgeleverd via de update functie (wereldbolletje in Intramed) en wordt automatisch binnen gehaald als je op de knop “Updaten” klikt.

Meer informatie?

Voor vragen kun je contact opnemen met ons Service Centrum op 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl.

Of maak een belafspraak!
Voor deze nieuwe mogelijkheid geef je zelf aan op welke dag(en) en tijd(en) je het liefst gebeld wilt worden door één van onze deskundige collega’s. Zij nemen dan contact met je op, op het moment dat het jou het beste uitkomt en sta je niet onnodig in de wacht!

Belafspraak maken