Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Service Centrum scoort wederom hoog

21 september 2016 – In juni van dit jaar heb je een uitnodiging ontvangen voor ons klanttevredenheidsonderzoek. Een onderzoek wat ons waardevolle informatie heeft opgeleverd. Hoe worden we door jullie beoordeeld op verschillende gebieden? En hoe worden onze verschillende producten beoordeeld?

 

Met gepaste trots durven we te zeggen dat jullie vinden dat we over het algemeen goed bezig zijn en veelal de juiste zaken op een prima wijze doen. Uiteraard blijven er altijd verbeterpunten, waar we dan ook mee aan de slag zullen gaan.

Het laatste onderzoek is alweer 2 jaar geleden en juist de laatste jaren hebben we veel energie gestoken in de ontwikkeling van ons EPD. Ook zijn we flink gegroeid in aantallen personeel en gebruikers en was de nieuwsgierigheid naar jullie mening over ons en onze software groot.

“Jullie helpdesk is super. Belangrijkste reden om niet over te stappen en om te blijven. Vooral het onbeperkt gebruik en het geduld. Ontspant in zaken die voor mij vaak lastig zijn; voel me daardoor gesteund.”

We kunnen niet bij alle punten stilstaan, maar willen de belangrijkste zaken graag delen.

  • De beoordeling van jullie over ons als organisatie en over onze software is goed. Ons Service Centrum, als hart van ons bedrijf, scoort wederom bijzonder hoog.
    grafiek-kto-de-medewerkers-van-het-sc-zijn
  • 85% van de klanten is (zeer) tevreden over de betrouwbaarheid van Intramed.
    grafiek-kto-betrouwbaarheid-im
  • De open antwoorden en met name de toelichting die we vroegen als je ontevreden bent over één of meerdere aspecten, is de basis voor onze verbeteringen de komende periode. Zo is over het gebruiksgemak een ruime meerderheid tevreden. Echter komt dit aspect vaker terug als verbeterpunt. We zullen hier dan ook prioriteit aan geven op onze ontwikkelagenda voor volgend jaar.

“Goede basis. Heel goed, de nieuwe ontwikkelingen. Hou dat erin; die zijn echt hard nodig. Ook de beroepsverenigingen en zorgverzekeraars vragen steeds meer m.b.t. de dossiers. Dan is het fijn dat Intramed snel meeloopt of voorloopt op die ontwikkelingen.”

  • Het gebruik van Intramed PLUS is enorm gestegen; al bijna de helft van jullie gebruikt de aanvullende module. De tevredenheid is daarbij flink gestegen t.o.v. de meting van 2 jaar geleden. Toch moeten we de gebruiksmogelijkheden meer en anders vormgeven; veel van jullie zijn nog onvoldoende op de hoogte van wat er allemaal mogelijk is in Intramed PLUS.
  • Het gebruik van onze hosting omgeving Intramed OnLine is flink toegenomen. Met allerlei verwante oplossingen op het gebied van veiligheid, betrouwbaarheid en toegankelijkheid tot gevolg. Jullie hoge tevredenheid (cijfer 7,9) is een kroon op dat werk.
    grafiek-kto-tevredenheid-imol-origineel

“Fijn dat jullie meegroeien voor de mensen die mee willen met de moderne tijd. Ook fijn dat jullie voor kleinere praktijken als de mijne ook eenvoudig blijven.”

Al met al hele waardevolle feedback omdat dit bevestigt wie we willen zijn: een betrouwbare softwareleverancier die ondersteunt in de dagelijkse bedrijfsvoering met zekerheden als het gaat om cashflow en dossiervoering. En dat met de allerbeste support!