De gezondheidszorg is sterk afhankelijk van informatie en informatiesystemen. Dit brengt grote voordelen met zich mee, zoals efficiënte patiëntenzorg en betere gegevensuitwisseling. Tegelijkertijd ontstaan er risico’s zoals uitval van belangrijke systemen, versleuteling van gegevens door ransomware, en lekken van gezondheidsgegevens door datadiefstal. Een goede informatiebeveiliging is daarom cruciaal om de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van jouw patiëntgegevens te waarborgen.
Snellere en klantvriendelijkere online inschrijving
13 februari 2020 – Eind februari komt de vernieuwde online inschrijving beschikbaar. In slechts vijf stappen geeft je cliënt aan wat zijn hulpvraag is en maakt hij direct een afspraak met een beschikbare therapeut. Dat is eenvoudig via mobiel te regelen, ook buiten werktijd. Tijdswinst voor jou en gemak voor je cliënt.
Hoe werkt de vernieuwde online inschrijving?
Als je werkt met de Online Diensten van Intramed, dan kon je cliënt al online inschrijven en afspraken beheren. Dat is nu verbeterd. Samen met cliënten en een ontwerpbureau hebben we gekeken naar de meest efficiënte manier voor zowel de therapeut als de cliënt. Je plaatst op je eigen website een afspraken-knop. Zodra de cliënt hierop klikt, kan hij in vijfstappen de inschrijving doen. De cliënt geeft aan wat de klacht is en kiest vervolgens locatie, therapeut en tijdstip. Omdat jij als therapeut je eigen agenda beheert, worden alleen locaties en tijdstippen getoond dat je beschikbaar bent. Dus niet meer heen en weer bellen over een afspraak!
Klantvriendelijk
Qua uiterlijk hebben we ervoor gezorgd dat cliënten overal en altijd een afspraak kunnen maken. Deze online inschrijving is helemaal gebaseerd op gebruik via mobiele telefoons. Dus kort, overzichtelijk en 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zo ben je als praktijk altijd bereikbaar, ook buiten werktijd. En dat kan weer helpen bij de instroom van nieuwe cliënten.
Zodra deze vernieuwde online inschrijving beschikbaar is (vanaf versie 9.12) ontvang je een bericht in Intramed. Maak je nog geen gebruik van de Online Diensten? Lees dan hier de verschillende mogelijkheden.
Vragen of meer informatie?
Neem dan contact op met ons Service Centrum op 0182 – 621 121 of
per e-mail helpdesk@intramed.nl.