Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Wat zit er in de komende versies?

6 september 2018 – Intramed versie 9.5 is nog niet uitgeleverd, maar we zijn nu al bezig met de planning van Intramed versie 9.6. Deze staat op de planning voor november/december. Ook hierin zitten weer een aantal mooie wijzigingen en deze lichten we graag toe. Zo breiden we Intramed mobiel dit jaar nog uit. Maar we kijken ook graag alvast een stapje verder, namelijk naar het nieuwe jaar waarin we Intramed Cloud uit gaan leveren en ook wijzigingen door gaan voeren in ParaBench.

Intramed versie 9.6
Je kunt je patiënten al factureren via mail, maar we willen dit ook doorvoeren voor
de instellingen en bedrijven waar je mee te maken hebt. Deze manier van mailen moet natuurlijk ook veilig via een secure mail mogelijkheid. Zoals je al hebt kunnen lezen kan dit vanaf Intramed versie 9.5 via Zivver. In Intramed versie 9.6 willen we dit eveneens mogelijk maken via Secure mail (ZorgMail) van Enovation.

Ook willen we het mogelijk maken dat behandelplannen worden klaargezet vanuit het diagnostisch proces. Zodra je bij een nieuwe patiënt een klacht selecteert en eventueel een zorgzwaarte, dan wordt automatisch het behandelplan klaargezet. Wanneer je met de behandelplannen werkt wordt dit een hele efficiënte manier om je proces te borgen en zorgen we ervoor dat het juiste behandelplan wordt klaargezet.

Via klanten en Famed zelf hebben we de wens gekregenom digitale nota’s mogelijk te maken via Famed. Hiervoor gaan we de bestaande declaratiestandaard uitbreiden, zodat je, wanneer je met Famed werkt, deze dienst kunt afnemen.

Wat gaan we verder doen?
Intramed mobiel

Ook gaan we Intramed mobiel uitbreiden met een aantal functies. Zo willen we het mogelijk maken om delen van een dossier te tonen in Intramed mobiel en om het sessiejournaal (SOEP) in te kunnen vullen.

Intramed Cloud
We hebben de afgelopen periode hard gewerkt aan Intramed Cloud en dat zullen we de komende tijd ook nog gaan doen. Over Intramed Cloud hebben we in een eerdere nieuwsbrief al gecommuniceerd. Je kunt straks met een linkje op je bureaublad rechtstreeks werken met Intramed.
De eerste pilot gebruikers zijn hier al mee aan de slag en we willen vanaf december de eerste klanten aansluiten. In 2019 gaan we verder met het in delen uitleveren van Intramed Cloud.

ParaBench
Daarnaast is en wordt er hard gewerkt aan het nieuwe ParaBench, met name aan de structuur. In de loop van 2019 worden hier nieuwe dashboards voor gebouwd in de hele nieuwe structuur. Ook willen we vervolgens de manier van uploaden wijzigen zodat dit op een efficiëntere wijze plaatsvindt.

Gebruikersgemak
Begin volgend jaar gaan we ook aan de slag met slimme oplossingen om tijd te besparen in de administratie. Een voorbeeld is het versnellen en versimpelen van inschrijvingen van patiënten via bijvoorbeeld het patiëntenportaal en ZorgDomein. Daarnaast gaan we een betere koppeling bouwen tussen de indicatie (CSI) codes en diagnose codes. Daarmee zorgen we er voor dat je hierbij minder tijd kwijt bent en minder fouten kunt maken.

ZorgDomein
Een andere dienst die gaat zorgen voor gebruikersgemak is de koppeling met ZorgDomein.
Met ZorgDomein wordt het mogelijk om met één klik de patiëntkaart aan te maken. Dit gaat via de aanmeldingen functie die we al hebben gebouwd (en wordt gebruikt voor de Online diensten).
Daarnaast wordt de digitale verwijzing in het dossier opgeslagen en dat scheelt administratieve last.

In de volgende nieuwsbrieven houden we je uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.