Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Intramed Insight naar een hoger niveau getild

19 oktober 2021 – Een overzichtelijk dashboard waarmee je snel inzicht krijgt in de ontwikkeling van jouw praktijk en hoe die ervoor staat. Dat is Intramed Insight. De afgelopen maanden heeft collega Pieter-Frank – in samenwerking met fysiopraktijken – het dashboard naar een nog hoger niveau getild. Pieter-Frank vertelt over deze doorontwikkeling en nodigt je uit voor zijn introductie-webinar (nog één te gaan: op 14 december om 12:30 uur).

Wat is Intramed Insight?

Intramed Insight is een online dashboard waarmee je als praktijk belangrijke informatie kunt inzien. En dat in slechts een aantal muisklikken. Geen gedoe meer met draaitabellen en grafieken in Excel. Intramed Insight geeft je inzicht in waar je praktijk nu staat én geeft je relevante stuurinformatie voor de toekomst.

4 voordelen van Intramed Insight

✓  Je hebt een stuk minder administratieve lasten.

✓  Je kunt snel en eenvoudig verantwoording afleggen aan zorgverzekeraars.

✓  Je hebt meer inzicht in je bedrijfsvoering en je beschikt over belangrijke stuurinformatie.

✓  Je kunt dagelijks monitoren en direct bijsturen om je praktijk een stap verder te brengen.

Werk je met Intramed, maar gebruik je Intramed Insight nog niet? Vraag het (gratis!) aan.

Doorontwikkeling in samenwerking met praktijken

De afgelopen maanden hebben we Insight verder ontwikkeld. Met Pieter-Frank aan het roer. Hij heeft heel relevante informatie opgehaald bij fysiotherapiepraktijken. En deze info heeft hij – samen met onze software-ontwikkelaars – doorvertaald naar het gloednieuwe Insight-dashboard.


Dashboard met 4 categorieën

Het Insight-dashboard vertelt je alles wat je wilt weten op het gebied van:

  • Bedrijfsvoering: hoeveel omzet heb je gedraaid, hoeveel behandelingen zijn er geweest, hoeveel behandelingen worden vergoed door de verzekeraar, etc.
  • Zorginhoud: hoe ziet de behandelmix eruit, welke therapeuten zijn er ingezet, welke soorten problematieken zijn er gemeld, etc.
  • Patiënten: wat is de leeftijd van de patiënten, met welke klachten zijn de patiënten binnengestapt, wat is de gemiddelde behandeltijd per patiënt, etc.
  • Verantwoording: duik in analyses en draai specifieke data uit ter verantwoording aan de zorgverzekeraars.

 

Meld je aan voor één van de webinars in november of december

Op 11 november (12.30 uur), 16 november (19.30 uur) en 14 december (12:30 uur) organiseert Pieter-Frank een webinar waarin hij je rondleidt door het nieuwe Intramed Insight. Hoe werkt het dashboard? Wat is er allemaal mogelijk? Wat is er veranderd? Tijdens het webinar kun je al je vragen direct stellen. Erbij zijn?

Meld je gratis aan
 

Wil jij meedenken? 

Het nieuwe Intramed Insight staat nu. Maar: we blijven doorontwikkelen, innoveren, verbeteren. En dat doen we graag samen met jou. Wil jij meedenken, testen en feedback geven? Neem dan contact op met Pieter-Frank via pvboven@convenient.nl.

“Door heel goed te luisteren naar praktijkhouders, ontdek je waar de échte vragen zitten. Vervolgens proberen we deze vragen te vertalen naar een oplossing in het dashboard. En dan? Steeds blijven terugkoppelen en sparren. Het is een continu proces.” – Pieter-Frank van Boven