Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Welkom Geertje!

6 mei 2020 – Nieuwe medewerker Service Centrum

Afgelopen maand begon Geertje Honkoop (25) als medewerkster op het Service Centrum bij Intramed. Door de coronamaatregelen heeft ze haar collega’s enkel virtueel ontmoet, en dat is natuurlijk best vreemd. Daarom vroegen we haar hoe ze het heeft ervaren om vanuit huis ingewerkt te worden en hoe haar eerste maand is bevallen.

Geertje: “Mijn eerste maand bij Intramed was een bijzondere ervaring. Door de coronacrisis heb ik tot nu toe alleen nog maar vanuit huis gewerkt. De hele inwerkcursus heb ik online gehad, via een videoverbinding. Hoewel het even wennen was, was het gelukkig ook erg leerzaam en duidelijk.”

Ondanks de maatregelen voelt Geertje zich erg welkom. “Het valt me op dat Intramed een erg menselijk en meedenkend bedrijf is, zelfs nu we enkel op afstand van elkaar kunnen werken. Zeker in deze periode wordt er veel moeite gedaan om mij zo goed mogelijk te ondersteunen in mijn leerproces. Dat vind ik erg prettig”, vertelt Geertje.

Nu Geertje haar eerste maand erop heeft zitten, krijgt ze steeds meer verantwoordelijkheid. En dat bevalt haar goed. Geertje: “Sinds anderhalve week mag ik zelf klantvragen beantwoorden. Die worden wel nog nagekeken en dan via een videoverbinding besproken. Hoewel het leerproces misschien wat langer duurt omdat we elkaar niet face-to-face kunnen spreken, heb ik het naar mijn zin en ben ik tevreden over hoe de zaken tot nu toe lopen.”

Het leukste aan de baan vindt Geertje het helpen van klanten. Daar krijgt ze dan ook veel energie van. “Het valt me op dat Intramed een erg innovatief en snelgroeiend bedrijf is. Er wordt hard gewerkt om zo snel mogelijk te kunnen schakelen en verbeteringen door te voeren om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. En naar mijn idee zie je dat ook terug, want het valt me op dat klanten erg tevreden zijn met de manier waarop ze bij ons geholpen worden. Dat geeft me nog meer werkplezier, want ik hou ervan om mensen verder te kunnen helpen”, aldus Geertje. Ze kijkt er naar uit om zichzelf verder te ontwikkelen, al hoopt ze haar collega’s snel ook fysiek te gaan ontmoeten. En dat hopen wij natuurlijk ook!